קרדיט - Canva

למרות שנדמה לנו כי אנחנו שולטים על החיים שלנו ומקבלים החלטות בצורה רציונאלית על פי הנתונים המובאים אלינו, הרי שברוב המקרים זה ממש לא כך. בפועל, רוב הפעולות שלנו, מבוססות על הנחות ומסקנות שגויות וחרדות אשר הצטברו ונטמעו בנו לאורך שנות ילדותינו המוקדמות. אנחנו יודעים היום כי באמצעות כלים פשוטים ומופלאים, אנחנו יכולים כמו 'לתכנת' את התודעה ולספר לעצמנו סיפור חדש. קורס דמיון מודרך וכלים טיפוליים נוספים מעולם ה nlp יכולים לגלות לכם כל כך הרבה על עצמכם. למה לא לצאת עוד היום לדרך עבור שינוי אמיתי?

איך למעשה התודעה שלנו עובדת?

לאורך שנות הילדות הראשונות הדמויות המשמעותיות בחיינו יצרו עבורנו את מה שנקרא: "מפת העולם". מפה שקובעת מה טוב ומה רע, מה נכון ומה לא נכון, מה כל אחד מאיתנו יכול או לא יכול, ואפילו מה מגיע לי ומה לא מגיע לי. זו מפה שאנחנו מסתובבים איתה מבלי להיות מודעים אליה במהלך כל חיינו. מפה שקובעת את רמת המסוגלות שלנו ומידת ההצלחה שלנו כמעט בכל תחום בחיים. היכולת שלנו ליצור שינוי אמיתי בחיים היא היכולת שלנו ליצור שינויים במפת עולמנו, בעדשות שאנחנו מרכיבים ורואים דרכן את העולם.
שינוי המפה יכול להתחולל אך ורק דרך תקשורת עם תת המודע שלנו, בשימוש בכלים המכוונים אותנו בדיוק אל הנקודה בה נדרש השינוי ואל הדרך הקצרה ביותר לבצע אותו. מאמנת אישית לחיים המאמנת בשיטת nlp, תדע להשתמש בכלים המתאימים ליצירת השינויים הרצויים במפת העולם, שיהפכו את החיים לטובים ומלאים הרבה יותר.

האם לוקח זמן עד שרואים תוצאות?

אתם תופתעו לגלות עד כמה מהיר ופשוט יכול להיות שינוי תודעתי כל עוד יודעים איך לעשות את הדברים בצורה נכונה. בזכות השימוש בכלים הייחודיים אנחנו נראה איך המוח שלנו לומד להגיב אחרת לסיטואציות אליהן התרגלנו להגיב בצורה מסוימת. וכמובן שתגובה חדשה תביא מטבע הדברים גם לתוצאות חדשות, כאלו המכוונות למה שאנחנו באמת רוצים ושואפים להגיע אליו.

אז מה עושים עכשיו? יוצאים לדרך

יוסי קדמי הוא חלוץ ישראלי בתחום לימודי ה nlp. אם אתם רוצים ללמוד ממי שחי את הגישה כבר שנים, ומצליח לייצר תוצאות יוצאות דופן בתהליכים לשינוי תודעה, הרי שעכשיו זה קל מתמיד. התחילו ללמוד עוד היום איך לשנות לעצמכם את החיים.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן