חשיבות שתיית מים בכמות רבה ידועה לכולם. עם זאת, לא לכולם קל להקפיד על שתיית מים מספיקה. נמצא שהתקנת מיני בר המאפשר לנו לקבל מים בטמפרטורה שנרצה בלחיצת כפתור מעודדת שתיית מים ועוזרת לאנשים לשתות מים בכמות הרצויה. מעבר לכך, מיני בר גם מספק מים באיכות טובה, מים שעברו סינון כך שהרווח הוא כפול. בחירת פילטר למיני בר שיתאים לסוג המכשיר ומעבר לכך יסנן את המים באופן יעיל היא חשובה. לצד הבחירה הראשונית של הפילטר חשוב להקפיד על תחזוקה ועל החלפתו בהתאם להוראות היצרן.

איך נדע אם פילטר למיני בר פועל היטב?

מים שאינם עוברים סינון מקבלים פעמים רבות צבע עכור ונראה שיש בהם חלקיקים מרחפים. גם הטעם כולל פעמים רבות טעמי לוואי. אם לאחר התקנת פילטר למיני בר עדיין אתם מקבלים מים באיכות ירודה, יתכן שהפילטר לא מתאים לסוג המיני בר או לא מותקן  כפי שצריך. אם אתם נתקלים במצב כזה בו נראה שהפילטר לא עושה את עבודתו כמו שצריך פנו לחברה המתמחה בתחום וקבלו ייעוץ. בעל מקצוע מטעם החברה יוכל לבדוק האם זהו באמת הפילטר המתאים ואם לא יציע לכם חלופות מתאימות. אם הבעיה היא באופן ההתקנה הוא יוכל לבדוק ולהנחות אתכם איך להתקין את הפילטר.

איך פועל הפילטר?

פילטר למיני בר אמור לסנן חומרים לא רצויים ממי השתיה. כדי לעשות זאת באופן יעיל פילטרים רבים מכילים אבקת פחם. הפחם ידוע כחומר סופח, כולל של מינרלים מסוגים שונים. לא סתם הפך הפחם לחומר נפוץ לשימוש בקוסמטיקה ויש בו שימוש בחומרי ניקוי לפנים או במשחות שיניים. ישנם מסננים שמיועדים לברי מים גדולים יותר או ברי מים לשבת בהם החומר הסופח מעבר לפחם הוא גם אבני סיליפוס הסופחות גם חלקיקים עדינים יותר. לא כל מיני בר דורש פילטר עם אבני סיליפוס. מדובר כאמור על מיני בר לשבת אשר בו אותם מים נמצאים בצינור לאורך כל השבת או במסננים למערכות תת כיוריות. חברת מי בר צלולים מתמחה בכל הקשור למתקני מים, החל ממתקני מיני בר ביתיים ועד מתקני מים גדולים למוסדות ציבוריים וחברות. היא תספק לכם פילטר למיני בר מתאים לצד יעוץ מקצועי ושירות מלא. מוזמנים ליצור קשר.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן