credit: pixabay

טיפול בהתמכרות הוא ללא ספק אחד מהאתגרים המורכבים ביותר שאדם עשוי לעבור במהלך חייו, אך לאחר הטיפול, מתחיל לרוב האתגר האמיתי – לשמר את כל ההישגים שנחלנו בגמילה וליישם אותם בחיי היום יום, הרחק מהסביבה הסטרילית של מכון הגמילה. אז כיצד נבחר במקום שיאפשר לנו לא רק לצאת ממעגל ההרס שנקלענו אליו, אלא גם להשיב את חיינו למסלולם מעתה ואילך? כפי שנראה, פניה אל מרכזי גמילה פרטיים כמו מרכז "רוח בכפר" לגמילה ושיקום מהתמכרויות, טומנת בחובה לא מעט יתרונות.

מרכזי גמילה פרטיים מעניקים למכורים כלים רבים

אנשים המתמודדים עם התמכרות לסמים צריכים להיות בסביבה נטולת סמים עם אנשים שיסייעו להם לעמוד בהתחייבותם, כדי להפסיק עם ההתנהגות הכפייתית לתמיד. זה כלל לא משנה אם מדובר בהרואין, אלכוהול, קנאביס או אפילו התמכרות למשחקי מחשב. תסמיני גמילה ודפוסי התנהגות קשים לשינוי עומדים בפני כל המכורים, לכן הימנעות ממושא ההתמכרות היא תנאי הכרחי. ככל שהסביבה הסטרילית שנבחר תהיה לנו נעימה ונוחה יותר, כך גוברת הסבירות שלא נישבר ונתמיד בתהליך. לאחר השלמת הגמילה, העבודה האמיתית של הטיפול בהתמכרות רק מתחילה- ברגע שהשתחררנו מציפורני ההתמכרות הראשונית, יהיה לנו קל לחשוב יותר בבהירות ולהתחיל לקבל ידע אמין ומעשיר אודות ההתמכרות ודפוסיה. כשזה מגיע לגמילה, ידע הוא כוח, ואחד היתרונות העיקריים של מרכזי גמילה פרטיים היא שהם מעסיקים לרוב מומחים מובילים בתחומם, עם ידע עשיר בתחום, שיוכלו להעניק לכם כלים רבים להתמודדות עם הבעיה השורשית שהציפה והעצימה את ההתמכרות שלכם.

שגרה חדשה לחיים החדשים שלך

לרוב, אנשים המתמודדים עם התמכרות ניחנים במשמעת עצמית נמוכה ומתקשים לשמר שגרה. מדובר בתכונה נרכשת שהתהוותה לאחר תקופה ארוכה בה התרגלו לקבל סיפוק מידי, ולכן חלק משמעותי בטיפול יהיה הצבת יעדים ולקיחת פרויקט שידרוש מהאדם להשקיע זמן ועבודה ולראות כיצד מאמציו מניבים פירות. אנשי המקצוע במרכז הגמילה יוכלו לסייע לך לקבוע יעד ריאלי ומיטיב ויציעו לך שלל אפיקים בהם ניתן לנסות את הגישה החדשה- בין אם תמיד התחברת לגינון, לאמנות או אולי דווקא לבישול, "רוח בכפר" מציעה למטופלים טווח רחב של פעילויות שיאפשרו להם לסגל מיומנויות חדשות, להעסיק את עצמם באופן בונה ומחזק, ולקבל כלים חשובים להמשך הדרך שלהם.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן