איחוד תיקים בהוצאה לפועל
קרדיט: קנבה

אנשים שחייבים כספים לאחרים עלולים למצוא את עצמם במצב שבו נפתחים כנגדם תיקים בהוצאה לפועל על מנת לשמש כתמריץ וזירוז לסילוק החוב. במצבים חמורים יהיו לאדם זה או אחר יותר מתיק אחד פתוח, מה שיקשה עליו מאד להתנהל, בעיקר אם הוא מלא בכוונות טובות וכנות לסלק את החובות ולשפר את המצב הכלכלי שלו. איחוד תיקים בהוצאה לפועל יכול להתבצע במידה ועורך דין יהיה מעורב בעניין ובזכותו הלקוח שלו יכול למצוא את הדרך הטובה להתמודד עם החובות ואט אט לשפר את המצב שלו ולהשתקם. מול ההוצאה לפועל תמיד כדאי לפעול רק עם עורך דין. 

מה המשמעות של איחוד תיקים בהוצאה לפועל?

כאשר נפתח תיק בהוצאה לפועל הוא ייסגר לאחר שהחוב יוסדר, כלומר מלוא הסכום יוחזר למי שחייבים לו את הכסף. במידה ויש יותר מתיק אחד – מומלץ מאד לפנות אל עורך דין העוסק בתחום של איחוד תיקים בהוצאה לפועל על מנת לאחד את התיקים וימצא את דרך התשלום המתאימה ביותר לאותו אדם שבו מדובר. כאשר יהיה תיק אחד בלבד אפשר יהיה להפחית את התשלום החודשי או להפחית ריביות הגבוהות הכרוכות בתשלום החובות דרך ההוצאה לפועל, מה להבטיח שאכן אותו אדם יכול והצליח להשתקם ולחזור למסלול חיים נורמטיבי ללא חובות וללא שום קשר להוצאה לפועל.

 החשיבות של ליווי צמוד מצד עורך דין

לא מומלץ לפעול ישירות מול ההוצאה לפועל, שכן מדובר בגוף שפועל בצורה רציונלית בלבד של סגירת חובות. אין זה המקום לפנות אל הרגש או לחפש אמפתיה ולכן עדיף לחפש עורך דין שיש לו ניסיון וידע נרחב בביצוע איחוד תיקים בהוצאה לפועל על מנת שייצג את הלקוח שלו מול הגוף המאיים הזה וכך יצליח לסייע לו לחזור למוטב, להשתקם ואט אט לשפר את המצב הכספי יומיומי שגרתי שלו. כל איחוד תיקים כזה יבוצע בצורה פרטנית אישית. יש לכם עניין לא פתור עם ההוצאה לפועל? פנו אל משרד עו"ד אליוב גרין לפנות למספר טלפון: 073-8015000 וקבלו ייעוץ אישי שמתאים לכם ולמצב הספציפי שנקלעתי אליו.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן