קרדיט - Canva

לא מעט משפחות עוברות את התהליך הלא פשוט של פירוק המשפחה, מצב בו ההורים נפרדים ויש למצוא את הדרך כיצד לא לפגוע בקשר של הילדים עם כל אחד מהם ובכלל ברמת החיים בה יחיו הילדים החל מאותו רגע. במשפחות רבות הגירושין מביאים לחוסר יציבות כלכלית לאחד הצדדים או אפילו לשניהם והדבר כמובן פוגע באיכות חייהם של הילדים. לכן, כאשר יוצאים לדרך בתהליך גירושין חשוב לבחור עורכי דין גירושין בקריות או לפי אזור מגוריכם שישמרו על זכויות והאינטרסים של כל צד, יביאו להסכם הדואג להתנהלותו הכלכלית התקינה בהמשך ובכך גם שומר על רמת חיים טובה ויציבות כלכלית עבור הילדים.

עורכי דין גירושין בקריות: לא רק בין כותלי בית המשפט

חלק בוחרים היום לעבור את התהליך בהסכמה בהליך גישור במקום בתהליך של דיונים והתנצחויות בבית המשפט. להליך זה יש יתרון רב מבחינת שמירה על אווירה טובה  בתהליך. בגישור ההסתכלות היא כוללת. כל נושא נבחן היטב ופעמים רבות ההחלטה דורשת פשרה וויתור מצד כל אחד מהצדדים לטובת הכלל: טובת בן הזוג וטובת הילדים. כך גם ניתן לאחר מכן לנהל את המשפחה בצורה נעימה יותר. אם בוחרים בהליך זה, חשוב שינהלו אותו עורכי דין גירושין בקריות שיש להם ניסיון רב בהובלת הליכי גישור. מנגד, לעיתים שום דבר לא כפי שציפיתם וחשוב לשכור את שירותיו של עורך דין מנוסה שינהל את המלחמה עבורכם בבית המשפט.

עריכת הסכם ממון: הדרך לגירושין קלים יותר

כאשר בני זוג נישאים, הדבר האחרון עליו הם רוצים לחשוב הוא גירושין, ובצדק. עם זאת, היום יותר ויותר זוגות שנישאים בוחרים להקדים תרופה למכה ולהפוך גירושין עתידיים, בתקווה שלא יהיו, לקלים יותר. אצל עורכי דין גירושין בקריות ניתן גם לערוך מסמך המקל במצב של גירושין: הסכם ממון. הדבר משמעותי במיוחד כאשר אלה נישואין פרק ב' בהם לכל אחד יש כבר ילדים מנישואיו הראשונים או כאשר אלה נישואין בגיל מאוחר יחסית כשכל אחד מהצדדים הספיק לצבור רכוש. עם זאת הדבר כדאי גם לזוג צעיר, במיוחד אם ישנה ירושה משמעותית או נכס על שם אחד מהם.

עו"ד ירון גרוס הוא עורך דין גירושין המתמחה בענייני משפחה בכלל. הוא עוסק בתחום שנים וסייע לרבים להפוך את הגירושין לפשוטים ונוחים יותר עבורם ועבור משפחתם. מוזמנים ליצור קשר.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן