ארון עם דלתות זכוכית
קרדיט:רוברטו ארונות

ארון עם דלתות זכוכית מוזמן על ידי לקוחות רבים הרוצים לנצל יתרונותיו הרבים. ניתן לבחור במגוון צבעי זכוכית ולהתאימם לסגנון העיצוב בחדר. הוא, לרוב, מיוצר מחומרי עץ טבעי או מעובד. החללים הפנימיים מתוכננים לאחסון  פריטים רבים. חברת רוברטו – נגרות בהתאמה אישית – עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע חשוב.

ארון עם דלתות זכוכית – ייצור מוקפד עם גימור מושלם

ארון עם דלתות זכוכית ייוצר תחת בקרת איכות גבוהה ועם גימור מושלם. הוא יהיה מסיבי ויציב ויורכב בתוך נישה או לאורך קיר ובמקרים רבים עד לגובה התקרה. התאמתו לכל חדר מאפשרת ניצול השטח הקיים בו. כך יהיה ניתן לנוע בתוך החדר בחופשיות, להניח רהיטים ופריטים נוספים ועוד. הזכוכיות הן בעלות צבעים כהים או בהירים. כך ניתן לבחור  בזכוכית כהה שקופה, לבנה, שחורה כהה וכדומה. ניתן אף לבחור גם מראה בגודל מתאים. האפשרויות האלו מעניקות חופש בחירה לכל לקוח בהתאם לצרכיו, רצונותיו וטעמו האישי. ניתן לבחור דלתות כנף נפתחות או דלתות הזזה הנעות על מסילות. התכנון הפנימי מאפשר אחסון מרווח ונוח של ביגוד מגוון, כובעים, עניבות, חגורות, נעליים, תכשיטים ואקססוריז אחרים. בחלל הפנימי מותקנים מדפים, מגירות מתקנים נשלפים לנעליים, מתקני סרווטו ניידים ועוד. הארונות מיוצרים מחומרים שונים כמו: עץ טבעי, או מעובד כמו סנדוויץ', מלמין, שבבית ואחרים.

הרכבה במועד שנקבע

הנגרייה הינה מאובזרת וברשותה מכשור חשמלי ממוחשב שנועד לעיבוד עץ ובין היתר, מכונות לחיתוך וניסור, להקצעה, לליטוש, להדבקה ועוד. הצביעה תיעשה בתנורים מיוחדים לטובת ייצור צבע אחיד וחלק. ההרכבה תיעשה על ידי צוות נגרים מיומן שיגיע על פי לוח הזמנים שנקבע.

חברה ידועה ומוכרת

חברת רוברטו – נגרות בהתאמה אישית – מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירותים מקצועיים עם יחס אישי. הם כוללים ייעוץ, ייצור תוך שימוש בחומרים איכותיים, מחירים נוחים, אחריות ועוד. הם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מהתעדכנות בחידושים, משיתופי פעולה עם מעצבים יצירתיים, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. הם ישמחו להעמיד את כישוריהם ויכולותיהם המוכחות ואת התשתית הקיימת שברשותם לטובת אחרים.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן