קרדיט - pixabay

אחת מן הבעיות אשר נפוצות במבנים או בכל מקום זה בעיית נזילות מים, שכן לפעמים מאוד קשה ומורכב להבין מהיכן נובעת הנזילה ועל כן צריך לבצע איתור נזילת מים אשר באמצעות האיתור נבין במדויק מאיפה הנזילה מתרחשת וכך נוכל לטפל בבעיה ביעילות. כמו כן באיתור נזילות מים ישנם מספר דרכים לזהות והם:

  • מצלמה תרמית- דרך מצלמה ייחודיות אשר מזהה את הפרשי הטמפרטורות נוכל לזהות באופן מדויק מהיכן הנזילה מתבצעת.
  • שימוש בגז- על ידי החדרת גז לצנרת נוכל לזהות באופן מדויק אפילו מקומות נזילה קטנים אשר הינם קשים במיוחד לזיהוי.
  • סיב אופטי- באמצעות החדרת סיב אופטי למערכת המים נוכל לזהות בקלות מהיכן נובעת דליפת המים.

לכל שיטה הייחודיות שלה, שכן המומחים שלנו יחליטו איזה שיטה תהיה היעילה ביותר לפי מקרה הנזילה. לשם כך תוכלו לפנות אלינו לא.ר מומחים אשר הינה בהנהלתו של רן אינסטלטור מומחה ומיומן. חברתנו מתמחה בכל הנוגע לאיתור נזילות מים, רטיבות על כל סוגיה, אינסטלציה ושיפוצים כללים תוך הקפדה על תודעת שירות ייחודית וכן עבודה ללא פשרות. אנו דוגלים בשקיפות ואמינות לכל אורך ההליך.

למצוא באופן מדויק ואיכותי

אחד מן הדברים אשר פוגעים בכל בית\מפעל או כל מקום אחר זה נזילות מים, אשר פוגעות בקירות, במרצפות, וכן באיכות הבית\המבנה. כמו כן על מנת להימנע ממצב של נזילות יש לבצע איתור נזילת מים מחיר אשר דרכו נוכל להבין בדיוק מהיכן מגיעה הנזילה ואיך לטפל בה באופן ממוקד. כמו כן החשיבות של איתור נזילה היא הכרחית ויש לעשות פעולה זאת בהקדם וזאת על מנת למנוע הרס חמור שלתקן אותו יעלה לנו המון. איתור נזילה מתבצע על ידי חברה אשר מיומנת לכך, ועל ידי אינסטלטור מומחה אשר יודע בדיוק לזהות מהיכן מגיעה הנזילה.

לשכור את שירותיו של הטוב ביותר

דגש חשוב באיתור נזילת מים זה בחירה של איש מקצוע מיומן שיש לרשותו כל הכלים על מנת לזהות את הנזילה. שכן אינסטלטור מיומן אשר יודע לזהות בקלות את סוגי הנזילות יוכל בפשטות לעזור לכם לזהות את הנזילה ולטפל בה באופן ממוקד. לשם כך תוכלו לפנות אלינו לא.ר מומחים ונספק עבורכם את כל מה שאתם צריכים בנוגע לאיתור נזילות, כשלי רטיבות וכו'. לפרטים נוספים צרו קשר

במספר הטלפון שלנו: 054-4526283 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן