קרדיט - Canva

הליכי הגירושים אשר חותמים את פרק החיים המשותפים לפעמים נמשכים יתר על המידה וזאת משום עניינים כספיים שקשה להסכים עליהם, אבל דווקא בעניין מזונות הילדים יש חוק ברור שאי אפשר לעקוף אלא רק להתדיין עליו ולהגיע להסכמות שונות. אף ענייני המזונות של הילדים לעיטים גורמים למחלוקות להימשך שנים לאחר הגירושים אם בגלל ויכוחים על גובה התשלום או בגלל הימנעות מהם או מחלוקת על עדכון דמי המזונות בגלל שינויים טבעיים בחיים. לכן, עורך דין לענייני מזונות הוא עורך הדין שממשיך ללוות אתכם גם לאחר שהגירושים נחתמו וזאת כמובן בשעה שאכן מתעורר צורך. כמו כן, חשוב לדעת שבלי קשר לגירושין או לנישואין, כל מי שהביא ילד לעולם מחויב לדאוג לו ולכן מזונות חייבים לשלם גם כתוצאה מזוגיות שאינה מעוגנת בחופה וקידושין. לכל אלה דואג עורך הדין שלכם שמייצג את הילדים ואת טובתם ודואג לאינטרסים שלהם כדי שיקבלו מה שמגיע להם. עו"ד בראל לאניאדו מלווה את הלקוחות שלו בכל הקשור למזונות שמגיעים לילדים ומטפל בזכויותיהם.

לטפל במשפחה בעזרת סיוע משפטי

במצבים שונים תזדקקו לטיפול משפטי במצבי חיים שונים כמו גירושין והסכמי זוגיות וממון, כמו גם טיפול בסכסוכים משפחתיים שמגיעים לבית המשפט. עורך דין לענייני משפחה בחיפה שמטפל בכם ובמשפחתכם יכול לדאוג לאינטרסים שלכם בכל תיק, בכל מצב ומשבר בחיים, והוא מייעץ לכם כיצד לנהוג, למי לפנות ומייצג אתכם מול הרשויות כאשר נדרשת עזרה שלהן בנושים רגישים כמו טיפול בחסויים, בילדים ובחסרי ישע וכאשר נראה כי צריך לקבל ייעוץ משפטי על מנת להגן על רכוש וזכויות.

צוואה וירושה כחלק בלתי נפרד מהחיים

היום, יותר מאשר בעבר, אנשים נוטים לצבור נכסים ורכוש ויש גם השלכות רבות לכל מצב פיננסי שנוגע גם ליקירינו, במיוחד לאחר לכתנו. חשוב לטפל בכך כדי שלא תהיה כל בעיה בהבנת החלוקה של העיזבון וכדי שלא ייווצר מצב שבו מישהו מהמשפחה ירגיש קיפוח ויפנה לבית המשפט על מנת לערער על הצוואה. כדי להבטיח את זכויות היורשים שלכם מומלץ לערוך צוואה ברורה ומנומקת שתסביר למה אתם מורישים את העיזבון שלכם כראות עיניכם כדי שגם במקרה של התנגדות, בית המשפט ייתן לה תוקף. צוואה מונעת סכסוכי יורשים והיא חשובה מאוד למערכות היחסים במשפחה. עו"ד בראל לאניאדו עורך צוואות ומסביר את ההשלכות שלהן בכל מקרה ללקוחותיו שרוצים להבטיח את זכויות בני המשפחה שלהם ולחלק את העיזבון שלהם ביניהם כראות עיניהם.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן