קרדיט: Freepik

כולנו בתור ילדים אהבנו סרטים מצוירים לילדים, בדרך זו או אחרת. בין אם סרטי דיסני הישנים והאהובים היו המועדפים עלינו ובין אם היינו יותר בעניין של הלב או אפילו פופאי המלח, כל ילד בכל תקופת זמן יכול למצוא את הסרט המצויר שחימם לו את הלב. בילוי משפחתי מועדף על משפחות רבות כיום הוא צפייה משותפת של כל המשפחה בסרטים מצוירים שכולם אוהבים, מגדול עד קטן. כולם מצטופפים על הספה ביחד אחרי ארוחה נחמדה וצופים בהנאה בסרט מרגש ומלא בקסם כמו שרק סרט מצויר לילדים יכול להיות. תחושת המשפחתיות מחד גיסא והנוסטלגיה והכיף מאידך גיסא הופכים את הערב לחוויה מושלמת לכל תושבי הבית.

איזון זה שם המשחק

בימינו אנו ילדים רבים מבלים את מירב זמנם הפנוי מול משחק און ליין זה או אחר, ובמדינות מסוימות הוכרז אף על מצב חירום של ממש בכל הנוגע להתמכרויות של ילדים ובני נוער למשחקי מחשב. בתור הורים יש לנו אחריות מלאה על בריאותם ומצבם הנפשי של ילדינו, וכמובן ידוע לכל שהתמכרויות מכל סוג עלולות להיות מזיקות ובעלות השפעות הרסניות על ילדים במיוחד. לכן אנו מפקחים בשבע עיניים על ההתנהלות שלהם במחשב, ואף מומלץ לשבת יחד איתם ולראות באילו משחקים הם משחקים, לעשות מחקר קצת ואפילו להמליץ להם על משחקים איכותיים ומלמדים כמו משחקים המשלבים חשבון, דקדוק או ידע כללי. עם זאת, למרות החסרונות של משחקי האון ליין ישנם גם מגוון יתרונות- במשחקים אלו משולבים כישורים כמו קורדינציה, מוטוריקה עדינה וחשיבה מהירה, כמו גם הם יכולים להכיר חברים חדשים דרך הרשת. ישנם יתרונות וחסרונות לכל דבר, ואיזון הוא מילת המפתח בחיים בריאים.

זמן ביחד של אמא ובת

יצירה עם ילדים היא פעילות מועדפת על הורים רבים, שמניחים את הטלפון והצרות מהעבודה בצד ומשקיעים את זמנם עם ילדיהם האהובים. היצירה פותחת עולמות חדשים ויכולה להוביל לתחושות מרגשות של הצלחה והנאה, לפתח את היצירתיות והדמיון של ילדינו, ובאופן כללי להשקיע בהם זמן איכות. כשנגמרים לכם הרעיונות, תוכלו להיעזר באתר האינטרנט של הידברות קידס, שם תוכלו למצוא מבחר עצום של רעיונות ליצירה עם ילדיכם, כמו גם המלצות על סרטים, סדרות ומשחקי אונליין.

 

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן