קרדיט: rav-hevel.com

גם אתם שיפצתם את הבית לאחרונה? שיפוץ בית הוא תהליך ממש חוויתי, לפחות עבור רובנו. אמנם הוא כרוך בלא מעט כאבי ראש, לפעמים גם מעט לחץ כלכלי, הרבה טרדה וטרחה, מחשבות ושינויים לאורך כל הדרך, אבל התוצאה שאנחנו מקבלים בתמורה לכל זה היא בדרך כלל משתלמת, מאירת עיניים ומרחיבה את הלב. אבל, ייתכן שגם אתם שמתם לב לעובדה קצת מרגיזה שמעירה את תשומת ליבנו רק אחרי שכל הבית שלנו מושלם- יש פינה אחת ממש לא מושלמת שהורסת לנו את הכל- חבלי הכביסה שלנו. בין אם חבלי הכביסה שלנו תלויים בתוך הבית, במרפסת, בחצר או על הגג, ובין אם הם תלויים במסתור הכביסה או מתחת לחלון שכל כך הרבה השקענו בו. יש לנו פתרון מושלם עבורכם- מתקן כביסה מתקפל לקיר שפיתחנו ב"רב חבל" בדיוק עבורכם, לאחר שנים של התמקצעות בתחום התכנון ופיתוח פתרונות.

למה משמש מתקן כביסה מתקפל לקיר

מתקן כביסה מתקפל לקיר הוא רעיון ייחודי שאמנם יש לו כבר מעט מעתיקים בשוק אבל את המקוריות של המוצר שלנו היא אפשר להעתיק. אנחנו חשבנו על כל פרט והוצאנו לפועל מתקן מושלם, פרקטי ובעיקר- בעל נראות מצוינת. הרעיון שלנו היה לתכנן מתקן כביסה נוח לעבודה שאינו מכביד על הידיים ועל הזמן שלנו, קל לשימוש ויעיל לתלייה וייבוש מהירים בשמש טבעית. אבל למעשה, כללנו בתוצאה שלנו גם את הרעיון שכל כך חשוב למי ששם לב לנראות החיצונית של אזור התלייה שלו- מתקן כביסה מתקפל לקיר. המתקן שלנו נראה בהחלט מושקע ונעים לעין, אבל כולנו יודעים שבחלק ניכר משעות היום אין כביסה שתלויה עליו, והמראה של חבלים ריקים הפרושים לרוחב ולאורך המרפסת או הקיר החיצוני, אינו כל כך מלבב. מה עושים- מקפלים לקיר ודי.

איך זה מתקפל

למוצרי התלייה שלנו יש מנגנון קיפול מדהים, נוח ויעיל. אנחנו עמלנו על הדגמים שלנו כדי שיהיו אכן פרקטיים, עמידים לאורך שנים, וכמובן שמסוגלים לעמוד בפני קורוזיה או תנאי מזג אוויר שונים. רוצים לראות? דברו איתנו לעוד מידע ופרטים.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן