עד קצה גבול היכולת – האם צריך להתערב בחייו של מכור?
קרדיט: Freepik

למתבונן מן הצד, החיים של אדם אשר מתמודד עם בעיות התמכרות לחומרים שונים יכולים להיות חיים מורכבים מאוד. אבל יש רגע שבו אתם צריכים לעצור ולחשוב בצורה אחראית על מנת להבין האם העניינים יצאו משליטה וצריך לפנות לעזרת מכון הגמילה ויקטוריה רנסנס, כדי לטפל באדם יקר שלא מצליח לשלוט בעצמו.

עצירה של כדור השלג – יכולה להציל חיים

מוסד גמילה הוא מונח מאוד מפחיד, לתיאור מקום מאוד חשוב וחיוני בחייהם של מטופלים רבים. לכן, אנשים שנמצאים מחוץ לתמונה, הפנייה למוסד גמילה יכולה להתפרש בתור התערבות גסה בחייו של קרוב משפחה או חבר. אבל, לפעמים זה הוא המעשה הכי חשוב שאפשר לעשות, ולו בשביל להציל חיים ולמנוע נזקים קבועים לאנשים יקרים. כך שאתם יכולים לברר מה הוא המקום הנכון והמתאים ביותר לקבל בו את העזרה הנחוצה, עוד לפני שאתם מבצעים התערבות בפועל בחייו של המטופל.

ליווי מקצועי, מקנה כלים להווה ולעתיד

הכניסה אל תוך מרכז גמילה מהימורים, היא רגע מאתגר מאוד שדורש חשיבה על כל הפרטים הכי קטנים. אבל, כשיש סביבכם אנשים מנוסים ומיומנים אשר מלווים משפחות רבות בשנים האחרונות ויודעים לתת את הכלים הכי טובים לצרכי הסיטואציה בה אתם נמצאים, אתם לא עושים את הצעד הקריטי לבד. התמיכה היא אבסולוטית, והיא תמיכה שבה קודם כל לשים את המטופל במרכז ורק לאחר מכן לתת לכם את הכלים להתמודד. אבל היא מוסרת לכם להבין כי עשיתם את ההחלטה הנכונה ולהיות רגועים בכל הנוגע לאיכות הטיפול שהקרוב שלכם מקבל.

לגוף יש קיבולת מסוימת – והסוף יכול להיות מהיר

צריך להבין, אם לא פועלים מספיק מהר, ההשלכות יכולות להיות קטלניות. כל כך הרבה מקרים של מטופלים אשר מגיעים למרכז גמילה מקוקאין היו יכולים להיגמר במוות, אבל בזכות פעילות מהירה של קרובי המשפחה של המטופל, מכאן היה להעניק לו את הטיפול הנכון ולאשר לו חזרה מהירה אל תוך החברה ואל חיי שגרה המחודשים שלו.

ליווי אישי ומקצועי במהלך גמילה מסמים ומאלכוהול, הוא תנאי בסיסי להצלחת התהליך, כפי שעולה ממחקרים ומניסיון של אנשי הצוות המקצועי של מרכז גמילה ויקטוריה רנסנס. ולכן אנחנו עושים את כל המאמצים לאפשר לכם לקבל פתרונות לטיפול בבעיות רפואיות ורגשיות, ולהבטיח תנאי חיים טובים יותר לקרובים שלכם. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם צוות החברה: 1-800-205077.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן