עורך דין תאונות עבודה בחיפה
credit: canva.com

למצות את זכויותיכם

לכל עובד במדינת ישראל, כמו בעשרות רבות של מדינות מפותחות אחרות, מגיעות על פי החוק זכויות סוציאליות בסיסיות שנועדו לעגן את מעמדו, לאפשר לו שגרת עבודה וחיים נורמטיבית, ולמנוע ניצול מצד המעסיק. כחלק מזכויות אלה ניתן למצוא דמי מחלה וימי חופשה, תשלום בגין שעות עבודה נוספות מעבר להיקף משרתו, דמי נסיעה, תהליך פיטורין הוגן הכולל שימוע, הודעה מוקדמת ותשלום דמי פיטורין, כמו גם תשלום שכר בזמן וזכויות נוספות. עם זאת, למרות החוקים הנוקשים, עדיין ישנם מעסיקים אשר מפרים את זכויות עובדיהם, וכך מסתכנים בתביעות בבית הדין לעבודה. אם זכויותיכם בעבודה מופרות באופן שיטתי, פנו אל עורך דין דיני עבודה בצפון או באזור מגוריכם ותחלו בהליכים על מנת לקבל את הפיצוי שמגיע לכם.

תאונת עבודה – כל מה שצריך לדעת

ההתמודדות עם תאונות עבודה היא לא פשוטה, על אחת כמה וכמה כאשר התאונה גרמה לנזקים חמורים ואף לנכות אשר מגבילה את האדם מלשוב ולעבור במקצוע שעבר קודם לכן וכך מגבילה את יכולותיו התעסוקתיות ואך יכולת ההשתכרות שלו. לכן, אם נפגעתם ונפצעת בתאונת עבודה, בין אם במקום העבודה עצמו ובין אם בדרך לעבודה או בחזרה ממקום העבודה, פנו אל עורך דין תאונות עבודה בחיפה או בעיר מגוריכם על מנת לפתוח בהליכים מול חברות הביטוח בהם אתם מבוטחים, כמו גם מול המוסד לביטוח לאומי אשר יאפשרו לכם לקבל פיצויים, מימון לבדיקות והליכים רפואיים, ליווי סיעודי במידת הצורך כמו גם קצבה קבועה במידה והפגיעה גרמה לנכות.

זיוף מסמכים בעידן הדיגיטלי – לוודא את אמיתות המסמכים

למרות שחלק ניכר מההתנהלות בעולם ובארץ בפרט עברה למרחב הדיגיטלי, עדיין המסמכים החשובים ביותר ברשותו של אדם יכתבו או יוגשו באופן ידני – על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על חתימות של חוזים משמעותיים כמו הסכמי ממון ומסמכי ייפוי כוח וייפוי כוח מתמשך. כיום, פעולת זיוף מסמכים היא קלה מאי פעם בזכות האפשרויות הרבות שעידן הדיגיטל והטכנולוגיות מאפשר, ולכן פעמים רבות המדינה ובתי המשפט ידרשו אישור של נוטריון בהגשת מסמכים מעין אלו. לכן, אם אתם מחפשים עורך דין נוטריון בחיפה או באזור מגוריכם, כדאי שתכירו את עורך הדין והנוטריון המוסמך יעקב שניטמן. יעקב שניטמן פועל בתחום מזה שנים רבות, והוא ליווה וייצג אלפי לקוחות בתחום דיני העבודה, כמו גם בתחומים נוספים. למידע נוסף וייעוץ אישי חייגו למספר 0547679200 ונשמח לסייע.

 

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן