קרדיט - Canva

אין מי שמארגן אירוע ולא מתעכב על הנושא של בחירת האוכל – איזה אוכל או איזה קונספט קולינרי, מה תהיינה המנות, מה תהיה צורת ההגשה ואילו אנשי מקצוע צריך בשביל שהאוכל יהיה ברמה גבוהה. לא רק שיש הרבה על מה לחשוב או מה להחליט, הרי שהנושא של האוכל יכול לעשות את ההבדל מבחינת האורחים בחוות הדעת שלהם אודות האירוע. אם הם יגיעו ויראו שהוזמן שף לאירוע הם יהיו מופתעים מאד ויצפו לטעום מהמנות שהו יכין במיוחד עבורם. יש הבדל מהותי בין שף שמכין את האוכל לבין פס ייצור תעשייתי שמכינים בו הרבה זמן מראש ומחממים לפני האירוע.

למה מומלץ להזמין שף לאירוע?

מכיוון שיש הרבה אפשרויות של הגשת אוכל באירוע הרי שמי שרוצה שהאירוע שלו יהיה מיוחד, מקורי וחד פעמי צריך לחשוב על רעיון שהאורחים שלו עדיין לא חוו. הזמנת שף לאירוע היא פעולה מיוחדת במינה, שכן השף יבשל על המקום את כל האוכל והארוחה תתקיים מיד בסיום ההכנות והבישולים. במקרים מסוימים אפשר יהיה לעמוד במטבח ולראות את השף בפעולה וכך להבין מה זה אומר לבשל עבור אורחים באירוע ואיזו אחריות מוטלת עליו. הוא יבחר בקפידה את חומרי הגלם, יבנה בתשומת לב רבה את התפריט בשיתוף פעולה עם מי שמארגן את האירוע ויהיה אחראי על כל המנות והמתאבנים.

האוכל המדהים שהשף יכין באירוע

כאשר האורחים יסבו לשולחן, עם כוסות היין בידיהם, תוך שהם זוכרים כל העת מה האירוע שלכבודו הם התכנסו – הם ישמחו לשמוע מהשף מה הם עומדים לאכול, האם יש הנחיות מיוחדות או המלצות איך כדאי לאכול, באיזו צורה או באילו שילובים ואי אפשר יהיה להתווכח עם הרמה הגבוהה של כלל המנות שיוגשו לשולחן. שף לאירוע הוא רעיון שמתאים למי שרמה גבוהה של קולינריה חשובה לו באירוע שלו.

שף בוטיק – שף ניסן מוכתר, מקצועי ומנוסה במגוון רחב של אירועים פרטיים, בניית תפריטים, המלצות על שילובים ובעיקר בישול ארוחות מיוחדות במינן לאורחים שיידעו להעריך קולינריה במיטבה.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן