credit Pixabay

אחד המאפיינים המעניינים של התקופה הנוכחית הוא הצורך והרצון של רבים מאוד, וכמובן גם רבות, להיות ייחודיים. אמנם בני האדם הם עדיין תמיד חלק מקבוצה, וליתר דיוק קבוצות שונות, אבל במקביל ישנה גם השאיפה לא להיות כמו כולם – בניגוד לעבר שבו דווקא האחידות והזהות נחשבו למצבים רצויים. כחלק מהנטייה לבדל את עצמנו מאחרים רווח מאוד העיצוב האישי – לא עוד שכפול של משהו שיש לכולם, ולא עוד העתק-הדבק, אלא מראה מקורי וייחודי. דוגמה טובה לכך היא זיפו בעיצוב אישי ובכתבה זו תמצאו מידע רלוונטי לגביו.

איך מוסיפים עיצוב אישי לזיפו?

זיפו הוא כמובן מוצר נפוץ מאוד. החברה, ששמה המלא הוא Zippo Manufacturing Company, הוקמה כבר ב-1932 בפנסילבניה שבארה"ב, כשהמוצר שלה – מצית איכותי, כמובן – עוצב בהשראת מוצר אוסטרי (השם זיפו אגב נבחר משום שמייסד החברה אהב את הצליל של המילה Zipper וחיפש מילה דומה).

ב-90 שנות קיומה יוצרו אינספור מציתים בדגמים שונים, ולכן כדי ליצור זיפו בעיצוב אישי מוסיפים למצית חריטה.

על מה חשוב להקפיד כשיוצרים זיפו בעיצוב אישי?

כשיוצרים זיפו בעיצוב אישי, כאמור באמצעות חריטה על גבי המצית, חשוב להיות מדויקים מאוד. כידוע המידות של המצית המוצלח והפופולרי צנועות למדי – הגובה שלו הוא כ-5.5 ס"מ והרוחב בין 3.5 ל-4 ס"מ בלבד. בהתאם גם המקום שעליו ניתן לחרוט מצומצם מאוד, כך שהעיצוב הנבחר חייב להיות ממוקד ומדויק.

דגש נוסף הוא איכות החריטה. על-מנת ליישם את העיצוב המבוקש גם כן ברמת דיוק גבוהה, מומלץ להפקיד את מלאכת החריטה בידי חברה בעלת ציוד מתקדם וגם ניסיון רב. בדרך זו העיצוב שיתקבל יהיה תואם באופן מושלם לרעיון, ובנוסף החריטה תחזיק מעמד זמן רב.

מתנה מושלמת – גם לאחרים וגם לעצמכם

האפשרות ליצור זיפו בעיצוב אישי הופכת את המצית המעולה למתנה מעניינת מאוד שמן הסתם תתקבל בברכה. האופציה הזו מתאימה כמתנה ליום הולדת גם לצעירים וגם למבוגרים, כמתנת שחרור למפקד מוערך שעזר לעבור את השירות הצבאי בזכות האכפתיות שלו, כמתנה לרגל קידום בעבודה, כמתנה לבן/בת זוג ויש כמובן עוד אפשרויות. בנוסף המצית עם העיצוב האישי הוא מתנה שכל אחד יכול להעניק גם לעצמו, עם סיבה ספציפית או בלעדיה.

היתרונות של זיפו

העיצוב האישי הוא תוספת מוצלחת מאוד לפריט שמתאפיין במספר יתרונות משמעותיים מלכתחילה – סיבה טובה נוספת לבחור באופציה הזו כמתנה, וליתר דיוק מתנה בעיצוב אישי מלהיב. יתרון אחד של זיפו הוא העמידות הגבוהה של המצית, ויתרון שני הוא שניתן למלא אותו מחדש וכך להשתמש בו למעשה לכל החיים. עוד נקודת זכות חשובה היא ההגנה מפני הרוח שהיא חלק בלתי נפרד מכל זיפו, כך שהוא ממלא את ייעודו בכל מקום ובכל תנאי מזג אוויר. המראה היוקרתי תורם גם הוא לנחת הרבה.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן