קרדיט canva

מעבר לבית אחר הוא במקרים רבים אפשרות מרגשת עבור העוברים, אשר מצפים להתחיל את חייהם במקום חדש ולחוות שינויים חיוביים ומרעננים. אחד ההיבטים הפחות כיפיים במעבר דירה הוא כמובן ההתארגנות לקראת המעבר, אשר מצריכה לארוז את כל הבית ולפרק את האריזות מחדש במקום היעד. מה שחשוב במיוחד במעבר אל דירה חדשה הוא כי כל פריטי הבית ייארזו באופן בטיחותי אשר יגן עליהם מפני כל אתגר אשר עשוי לעלות בדרך אל הדירה החדשה. לעיתים קורה שאריזות תכולות הבתים מקבלות זעזועים בעת המעבר ולכן יש למגן את הפריטים בקופסאות הקרטון באופן רב יותר. אחד הפתרונות למניעת זעזועים ולאבטחת הפריטים הארוזים, הוא עטיפתם באמצעות ניילון נצמד לאריזות. אריזת הפריטים החשובים והשבירים באמצעות ניילון נצמד מאפשרת לבלום זעזועים וגם מגינה על הפריטים השונים מנזקים סביבתיים כגון אבק, מים, לכלוך ועשן.

דרך מיגון נוספת לחפצים בעת מעבר דירה

בעת מעבר דירה, קיימת דרך מיגון נוספת עבור הפריטים היקרים מבחינה ערכית ורגשית, והיא להוסיף לאריזה את השימוש בקרטון גלי. קרטון גלי מהווה שכבת הגנה נוספת משום שהוא עשוי ממספר שכבות המונעות את הזעזוע של החפצים בתוך הקופסה. בדרך זו, העברת חפצים עשויים קרמיקה, זכוכית, העברת רהיטים, או העברת חפצים רגישים מבחינה טכנולוגית, נעשית לקלה יותר כאשר משתמשים בקרטון הגלי לצורך האריזה, משום שבאמצעותו ניתן לבודד את המוצרים השונים וכך לדאוג לבטיחותם ולשמור עליהם.

דרכים נוספות למיגון החפצים

באופן כללי, שימוש במגוון מוצרי אריזה מביא לידי ביטוי שלל אפשרויות הקיימות כיום בשוק בתחום האריזה והשימור של החפצים. מוצרי אריזה נוספים אשר מאבטחים את נושא העברת רכוש הדירה ממקום למקום, הינם גלילים מקרטון, שקיות מסוגים שונים ואריזות קרטון במגוון גדלים ועיצובים. חברות המתמחות בייצור ושיווק מוצרי אריזה מודעות לשוק הרחב של הביקוש הקיים בתחום זה, הבא בעיקר מענף מעברי הדירה ומענף הסחר האלקטרוני. משום כך, מן הראוי כי חברה המייצרת ומשווקת מוצרי אריזה, תראה לנגד עיניה את הצרכים של לקוחותיה השונים, ותתאים את הפתרונות הקיימים בשוק הרחב בעולם אל צרכים משתנים אלו. כך, גם במידה ומעוניינים לעבור דירה ולרכוש בטרם עת את מוצרי האריזה השונים אשר יאבטחו את המשלוח ברמה הגבוהה ביותר, מומלץ ליצור קשר עם חברה למוצרי אריזה. ג.כ. כלפון היא החברה המובילה בתחום זה, ומספקת ללקוחותיה הפרטיים והעסקיים את כל פתרונות האריזה תחת קורת גג אחת.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן