credit: freepik

אין ספק שחיפה מהווה כר פורה לרכישת נכסי מגורים. מחירי הרכישה המשתלמים, המיקום הנוח בקרבה למתחמי עבודה ולמוסדות אקדמיים, המרקם החברתי הרב גוני וחוף הים השובה את הלב, אלו רק כמה מהיתרונות הבולטים שהופכים את חיפה למעוז לאוהבי הנוחות. עם זאת, לא תמיד קל למצוא אחר הנכס האידיאלי עבורנו. שוק הנדל"ן בישראל עשוי להיראות לאדם לא מיומן כמרחב מורכב ורצוף מכשולים.

כדי לאפשר לך לקבל את הסיכויים הטובים ביותר לשיפור חייך ולאיתור הבית המושלם שלך בחיפה, מיקי קודה מעמיד לרשותך שנים של ניסיון בעולם הנדל"ן והיכרות מעמיקה עם המרחב החיפאי. כאן, נסביר על קצה המזלג כיצד ניתן למצוא דירות חדשות בחיפה במסגרת התקציב שלך.

נכסים בעלי מעמד מיוחד

ישנם נכסים בעלי אופי ספציפי שמעצם טבעם, טומנים בחובם הזדמנות לרכישה מתחת למחיר השוק. כך למשל, לעתים קרובות, מוטבי צוואות לא נוטים להחזיק את הנכסים בבעלותם לאחר קבלת הירושה. הפתרון הנוח והיעיל ביותר ברוב המקרים יהיה למכור את הנכס ולהתחלק ברווחים בין המוטבים. מניסיוני, אם יש דבר אחד שמאפיין עסקאות מהסוג הזה, הוא שהמוטבים מעוניינים לסיים עם הדברים כמה שיותר מהר.

הירושה רצופה בבירוקרטיה וכאבי ראש ורבים מהם מגיעים לתהליך עם מעט מאוד ידע. במצב כזה, סביר מאוד להניח שלא ניתקל ביותר מדי התנגדויות והתמקחויות. אלו לרוב עסקאות בהן ניתן להשיג דירות במחירים משתלמים מאוד. כדי להבטיח שאנחנו לא נכנסים לעסקה שעלולה להסתבך בהמשך, חשוב לראות צו ירושה חתום ולוודא שהגורמים מולם אנו מנהלים את העסקה הם אכן המוטבים הרשמיים של הנכס.

אפשרות נוספת נפוצה בחיפה שכדאי לבחון, היא לרכוש נכסים נטושים הנמצאים בבעלות הכנסייה. רבים אינם מודעים לכך, אך בבעלות הכנסייה הנוצרית נמצאים עשרות אלפי דונמים של קרקע ישראלית ולעתים קרובות, לא נעשה כל שימוש בנכסים הללו. אם יתמזל מזלנו ונזהה נכס כזה, נוכל לרכוש אותו במחירים הנמוכים בעשרות אחוזים מהממוצע בשוק הנדל"ן.

לשמור על קשר עם מתווכים מנוסים

דבר אחד בטוח, משרדי תיווך בחיפה, לא חסרים. עם זאת, לא כולם יספקו לך בהכרח את אותו המענה. כדי לאתר נכס שישרת את המטרות שלך על הצד הטוב ביותר, נדרש לך מומחה שמכיר את השוק ואת התנהגות השחקנים המרכזיים בו לעומק. במשך שנים רבות, מיקי קודה חי ונשם את עולם הנדל"ן החיפאי וכעת, הוא מזמין אותך לליווי מקצועי שיאפשר לך למצוא את העסקה האידיאלית. למידע נוסף ותיאום פגישה, ניתן להתקשר כעת למספר 052-6440124.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן