קרדיט PIXABAY

אם אתם מעוניינים לערוך צוואה, להגיש בקשה לצו קיום צוואה או צו ירושה, הרי שאין ספק שחשוב מאוד שתבחרו עו"ד צוואות וירושות מקצועי ומנוסה אשר ילווה אתכם בתהליך. חשוב שתדעו כי ישנן צוואות מסוגים שונים ולא פעם יש מקרים שבהם יורשים מתנגדים לצוואה או לחלוקה של עיזבון בהתאם לחוק הירושה וזאת במידה ואין צוואה. מדובר ללא ספק על מקרים מורכבים אשר דורשים את הסיוע המקצועי של עורך דין הבקיא בתחום ירושות וצוואות. אם אתם תוהים מתי יש צורך בשירותיו של עורך הדין המדובר וכיצד בוחרים בו, כדאי מאוד שתקראו את המאמר הבא.

עריכת צוואה

אף אדם איננו יודע מתי ילך לעולמו, אך דווקא כאשר הוא עדיין שקול בדעתו ובריא, כדאי מאוד שיערוך צוואה שתסדיר את חלוקת העיזבון שהוא יותיר אחריו לאחר שיעזוב את העולם. לא פעם כאשר אדם איננו מותיר צוואה עלולים להיות מאבקי ירושה קשים וסכסוכים בין יורשים בגין החלוקה בהתאם לדין ועל כן, אדם שמעוניין למנוע את הסכסוכים המדוברים חייב לבחור עו"ד צוואות וירושות מקצועי ומנוסה אשר יסייע לו לערוך צוואה בצורה חוקית. הצוואה המדוברת תסדיר את חלוקת העיזבון שלו בדיוק כפי שהוא מעוניין ומכיוון שהיא תערך על ידי עורך דין מקצועי בתחום, הרי שלא יהיה חשש שיהיה ניתן לסתור את הצוואה המדוברת באופן כלשהו. חשוב לדעת כי מעבר לעריכת צוואה שמהווה שירות חשוב ביותר של עורך דין לענייניי ירושות וצוואות, הרי שיש שירות חשוב נוסף שהוא מציע והוא פתיחת תיק בקרב הרשם לענייני ירושה וכן בקשה לפתיחת צו קיום צוואה במידה ויש צוואה העומדת על הפרק וזאת בכדי לחלק את העיזבון של הנפטר בהתאם.

כיצד בוחרים עו"ד צוואות וירושות?

כיום ניתן למצוא לא מעט עורכי דין אשר עוסקים בתחום ירושות וצוואות ועל כן, חשוב מאוד לבחור את עורך הדין הרלוונטי לכם בצורה הטובה ביותר. טרם אתם בוחרים את עורך הדין המדובר בדקו כמה שנים הוא עוסק בתחום זה והאם הוא ידוע כמקצועי ביותר בתחום. כדאי מאוד לקרוא על אודות עורך הדין וכן, כדאי מאוד לבקש המלצות על עורכי דין מעין אלה ועוד. המטרה היא לבחור את עורך הדין שיסייע לכם בצורה הטובה ביותר בכל מקרה אשר עומד על הפרק הנוגע לתחום צוואות או ירושות.

אם אתם זקוקים לשירותיו של עורך דין צוואות וירושות מקצועי ומנוסה בתחום, כדאי מאוד שתכירו את משרד עורכי דין חיים ברוטמן.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן