Credit: Canva.com

איחוד נחלות זו תופעה נפוצה, בקרב מי שמעוניינים להעביר את הנכסים שלהם לדורות הבאים. עם הקמת המדינה, ישראל הצעירה, איפשרה למעוניינים בכך ליהנות מזכויות כאלו ואחרות על קרקע של המדינה, בשביל לקיים פעילות חקלאית. עם זאת, לאורך השנים, עם הניסיון להעביר את הירושה לדור הבא, עלו קשיים וספקות שצריך היה למצוא להם מענה משפטי. רישום פרצלציה נועד לבצע איחוד של חלקות, במטרה לאפשר לבעלי הזכויות לממש את זכותם על הקרקע במקרים כאלו ואחרים.

למה בכלל כדאי לאחד את הקרקעות?

היו מקרים בהם בעלים של משק חקלאי ונחלה, בחרו לפצל את הקרקע כדי לאפשר לכל בעלי הזכויות, כלומר הילדים, ליהנות מחלק שווה בירושה של ההורים. למרות זאת, יש מקרים בהם דווקא ההחלטה לחבר את החלקות הללו, היא הדבר הנכון לעשות בראי כלכלי. בין אם משום שהילדים רוצים לשתף פעולה ולהגדיל את הרווחים שלהם ובין אם מסיבות אחרות, אשר יכולות להשתנות ממקרה אחד לשני. כדי לבצע את ההליך הזה, יש לפנות לבעל מקצוע עורך דין מקרקעין באר שבע או מכל מקום בארץ, תלוי מאיפה אתם מגיעים, על מנת שיהיה אפשר לבצע את ההליך הבירוקרטי בצורה תקינה מבחינה משפטית.

ליווי של עורך דין פותר הרבה בעיות בהמשך

גם אם נדמה לכם שאתם יודעים הכל, הרי שהמציאות לרוב מלמדת אותנו אחרת. אם אתם רוצים להבטיח את מימוש הזכויות שלכם ושל ילדכם, חשוב לפנות למי שיש לה את הניסיון בתחום. לאורך תהליך איחוד הנחלות, תקבלו ייעוץ במגוון תחומים, ביניהם:

  1. ההליך המשפטי בנוגע לזכויות של היורשים בקרקע: כל סיפור משפחתי הוא אחר, וכדי שתוכלו לקבל את המגיע לכם, חשוב לפנות לקבלת ייעוץ ממי שבקיאה בתחום הירושה.
  2. בנוגע לעולם המשפט ורגולציה נדלנית: במדינת חוק אי אפשר לעשות הכל. ישנם כללים ברורים ועלינו לעמוד בהם. אם אתם מעוניינים להבטיח כי הדברים יעשו נכון, עליכם לפנות לקבלת עזרה מקצועית ומיומנת.

הכל לוקח זמן, לכן, אל תתמהמהו

על מנת לעבור דרך ארוכה, אנחנו צריכים פשוט להתחיל ללכת. עורכת הדין ליאור מנדלסון שור מומחית לתחומים הללו בדיוק ותשמח לסייע לכם עוד היום. נכון, המדינה לא תמיד תעשה לנו חיים קלים, אבל ביחד נתגבר על כל מכשול. צרו קשר עוד היום והתכוננו לקבל את המגיע לכם על פי חוק, תוך קבלת שירות מסור ובלתי מתפשר.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן