קרדיט - Canva

צמח הקנאביס מכונה בדרך כלל במונח הסלנג שלו, מריחואנה, נחשב לרוב כסמים קלים. שמדובר בסמים קלים, והרצון להפוך את המריחואנה לסם חוקי, זה לא הופך אותו ללא סיכון, וזה לא משנה את המציאות שהוא משנה את הכימיה של המוח. למרות שהרבה לא ידוע על מריחואנה, אנחנו יודעים שהיא עשויה להיות מאוד ממכרת. תסמונת גמילה מסמים קלים היא דבר אמיתי שיכול לקרות אם תנסו להפסיק לצרוך אותם. כדי לעזור לכם להתגבר על המשבר ועל תסמיני הגמילה, ולחזור לשגרת החיים המוכרת לכם, רכז גמילה שבטיא מציע את שירותיו.

איך מרגישה גמילה מסמים קלים?

קנבינואידים נמצאים במריחואנה, והמרכיב הפסיכואקטיבי העיקרי THC גורם לקולטנים במוח ובגוף להיות פעילים כאשר צורכים מריחואנה. THC הוא הגורם לתחושת ה'היי'. משתמשי מריחואנה לוקחים כמות גדולה של קנבינואידים מהצמח, אך גוף האדם מייצר גם קנבינואידים משלו. שימוש ארוך טווח במריחואנה נקשר לירידה ביכולתו של הגוף לייצר קנבינואידים משלו. הסיבה לכך היא שלמוח ולגוף שלכם יש אמצעי הגנה כדי לשמור על רמת הקנבינואידים שלכם היכן שהיא אמורה להיות באופן טבעי. ירידה זו ברמת הקנבינואידים הטבעית גורמת לתסמיני גמילה מסמים קלים. להיות "תלוי פיזית" זה לחוות סוג כזה של חוסר איזון בהיעדר השימשו בסם.

האם גמילה מריחואנה מצריכה השגחה רפואית?

לא. ולמרות שגמילה מריחואנה מסתיימת לעתים רחוקות במוות, בכל זאת זו יכולה להיות חוויה מאוד לא נעימה. תחת טיפול ותשומת לב של מומחים רפואיים, ניתן להפוך את זה לנסבל במידה ניכרת. חלק מהאנשים שמנסים להפסיק מריחואנה מגלים שתסמיני הגמילה כל כך לא נעימים שהם מתחילים לעשן שוב רק כדי להרגיש טוב יותר. שימוש בסמים או באלכוהול כדי להתמודד עם תסמיני הגמילה עלול לצאת במהירות משליטה. ייתכן שחלק מהאנשים לא יוכלו להפסיק לעשן בעצמם אם זה המקרה. אנשי מקצוע בתחום הגמילה עשויים לספק תחושת קהילה ואת הסיוע וההשראה הדרושים לכם כדי להישאר במסלול הגמילה שהותאם עבורכם מראש.

למה לצפות במהלך גמילה מריחואנה במרכז גמילה?

לעבור ניקוי רעלים הוא הצעד הראשון בהחזרת השליטה על התמכרות. כפי שדיברנו, תסמונת הגמילה מקנאביס עשויה להיות מטרידה וקשה להתגבר עליה. אנשי מקצוע של מרכז גמילה שבטיא יפקחו וידאגו לכם תוך כדי תהליך הגמילה, וישמור עליכם בקפדנות במהלך הליך גמילה מסמים קלים כדי לוודא שאתם מרגישים בנוח.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן