נשים רבות מחפשות אחר המסקרה המשולמת- זו שתאריך, תעבה, תבצע ותבליט את הריסים שלהן ומכך גם את המראה שלהן. ריסים פתוחים, מובלטים עוזרים לתת לעין מראה עירני יותר ופתוח ומכניס זריקה של צבע. אך לפעמים, גם אחר חיפוש ארוך, הן אינן מוצאות את המוצר האידיאלי.

בנוסף הן מבלות זמן רב במריחת המסקרה בכל בוקר והסרתה בכל ערב. הרמת ריסים היא פתרון הפותר את כל זה – הרמת ריסים מעבה ומעגלת את הריסים באופן תמידי ונותנת מראה טבעי ואסתטי לאורך כל היום ללא מריחות, תיקונים והסרות של המסקרה. יתרונותיה הם רבים, אך לצידם גם קיימים סיכונים וחשוב לוודא כי הטיפול נעשה על ידי מישהי שעברה קורס הרמת ריסים באופן מקצועי, שתדע את הסיכונים ותדע לעבוד בצורה הזהירה ביותר.

ל.א ביוטי אקדמי מציעה מבחר של קורסים בתחום היופי. הקורסים מועברים במקצועיות, תוך מתן יחס וליווי אישי עבור כל אחד.

מקצוע העתיד

נשים ונערות רבות נמשכות לאסתטיקה של ציפורניים מסודרות- לצורות, לצבעים, להדפסים ולציורים והן מתייחסות לזה כאל אומנות בפני עצמה. בשנים האחרונות, ביקור את המניקוריסטית לחידוש וטיפוח הפך לדבר בשגרה עבור נשים רבות והן פונות אל אשת מקצוע במקום לעשות זאת בעצמן בבית. אחד הטרנדים הגדולים ביותר בתקופה האחרונה הוא לק הג'ל- עבודה מקצועית מאפשרת מראה אסתטי ללא פגמים וגולת הכותרת- הוא מחזיק לאורך תקופה ארוכה מאוד, כך האסתטיקה תמיד נשארת. חלק מאותן נשים ונערות מחליטות לקחת את העניין לשלב קדימה ועוברות קורס לק ג'ל, כך שיוכלו להתחיל לטפל בלקוחות ובכך לשלב את האהבה שלהן והיכולות שלהן עם היכולת לכלכל את עצמן.

 

להעמיק את הידע

עולם הטיפוח והאסתטיקה הוא עולם שלם. כל אזור בגוף הוא חלק מהעולם הזה, ועבור כל חלק יש תורה שלמה, חומרים, קרמים, פתרונות וטרנדים שונים. רבות מחפשות אחר העור המושלם והצעיר, הריסים העגולות ביותר, עור ללא פצעים או ורידים בולים, השיער השופע והיפה ביותר וכמובן, גם הציפורניים המושלמות. אם עושים זום – אין אל עבר הציפורניים מגלים עולם מלא וגדוש בטרנדים וידע מקצועי. טיפוח הציפורניים כולל בתוכו טרנדים להעדפה על צורות הציפורן, שיח על אורכים, סוגי צביעת ציפורניים כגון לק ג'ל, טרנדים בצבעים בהתאם לשינויים חברתיים וכמובן גם ידע מקצועי הכולל אנטומיה, מחלות ועוד. קורס ציפורניים מאפשר למידה של מרבית הדברים בתחום.

ל.א ביוטי אקדמי היא אקדמיה למקצועות היופי, שם מלמדים קורסים בתחומי היופי הבולים ביותר תוך ליווי אישי של התלמידים.  בנוסף, האקדמיה מציעה למכירה מוצרים איכותיים של מגוון חברות לבתי העסק.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן