הוצאת דרכון אירופאי
קרדיט: זאב ליסון ושות משרד עורכי דין ונוטריון

בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים בודקים את זכאותם עבור הוצאת דרכון אירופאי. הדרכונים של מדינות החברות באיחוד האירופי מעניקים אזרחות אירופית, ולהם יתרונות רבים, ביניהם פטור מויזה ואשרת כניסה למדינות רבות אליהן ישראלים לא יכולים להיכנס אם בבעלותם אזרחות ישראלית בלבד. טרם מתחילים תהליך להוצאת אזרחות אירופאית, חשוב לבדוק כיצד האזרחות הנוספת משפיעה על האזרחות במדינת ישראל והאם יש צורך בוויתור על האזרחות הישראלית עבור קבלת הדרכון החדש והנוסף.

 מהם היתרונות של הוצאת דרכון אירופאי?

הוצאת דרכון אירופאי, לרבות דרכון ליטאי, מעניקה יתרונות רבים למחזיקים בו. הדרכון האירופאי מאפשר לחיות ולעבוד במדינות הנכללות באיחוד האירופי, כך שניתן להעתיק את מקום המגורים בעת הצורך. כמו כן, דרכון אירופאי מאפשר להתנהל במישור התעסוקתי והעסקי במדינות האיחוד ביתר קלות, יתרון אשר מגדיל משמעותית את אפשרויות התעסוקה וההזדמנויות העסקיות. בנוגע לכניסה לארצות הברית – תהליך הנפקת הויזה לארצות הברית הוא ארוך, מסובך ויקר, ורבים נאלצים לוותר על ביקור שם מפאת סירוב, אי עמידה בתנאים הנוקשים או עקב חוסר זמן ויכולת להתמודד עם התהליך. החזקה בדרכון אירופאי מליטא מאפשרת כניסה לארצות הברית בלי צורך בויזה, כך גם עבור מדינות נוספות שדורשות ויזה מישראלים. בנוסף לכל אלה, החזקה בדרכון אירופאי מאפשרת לימודים אקדמאיים מסובסדים במוסדות להשכלה גבוהה באירופה וכן אפשרות טובה יותר לקבלת מלגות שונות. האפשרות לקבלה ללימודים במוסדות שונים באירופה לא תמיד אפשרית למי שאין ברשותו דרכון אירופאי, וגם אם כן, התשלום עבור הלימודים הוא לרוב גבוה מאוד, ללא ההטבות שמקבלים מחזיקי דרכון אירופאי.

דרכון ליטאי

ליטא חברה באיחוד האירופי החל משנת 2004. לפיכך, החזקה בדרכון ליטאי מעניק את כל היתרונות שמקבלות שאר המדינות החברות באיחוד. משרד עורכי הדין זאב ליסון ושות' פועל מאז שנת 2004 מול רשויות ההגירה בליטא וכבר טיפל באלפי לקוחות בתהליך של הוצאת דרכון אירופאי עבור הזכאים לכך. המשרד מלווה כל לקוח החל משלב הבדיקה והייעוץ הראשוני באשר לזכאותו, דרך תהליך איתור המסמכים ועד לקבלת האזרחות הליטאית במקצועיות ובמסירות רבה.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן