קרדיט canva

יש מי שסובלים ממחלות בנפש להן שורש גנטי או כאלו שהתפרצו בגיל יחסית צעיר ומכאן, מלווים את החיים של המטופל לאורך השנים. אבל לא מעט פעמים, התפרצות של מחלה, מתרחשת בעקבות חשיפה לאירוע מורכב, אשר יצר תחושות של חרדה, דיכאון, פחד וכיוצא באלו. לאירועים מהסוג הזה אנחנו קוראים: טראומה, שכן מדובר על התפרצות של מחלה בנפש, כתוצאה מאירוע שלא ניתן היה לצפות אותו מראש. טיפול ממוקד טראומה לא בהיכרח יהיה שונה מאוד מטיפול במחלה ארוכת שנים, אבל אנחנו בוודאי ניתן את תשומת ליבנו לדגשים ייחודיים, באירוע מהסוג הזה.

חשוב לפנות לקבל עזרה מוקדם ככל הניתן

אם נקביל פגיעה בנפש לחבלה כתוצאה מתאונת דרכים, הרי מטבע הדברים, אמבולנס המגיע למקום לא יותיר את הפגועים בשטח, להשאיר אותם להתמודד לבד עם החבלות אותן ספגו. בדרך כלל, אנשי הצוות הרפואי יפנו את החולים לחדר מיון, שם יקבלו את המענה הראשוני למצוקה שלהם. הדבר נכון גם במקרים של פגיעה בנפש. אמנם, לא פעם קשה יותר לזהות כי חלה פגיעה מהסוג הזה, אבל בדרך כלל, ככל שתהיה פניה מוקדמת יותר לקבלת טיפול רפואי, כך נוכל להגיע להחלמה בסיכויים גבוהים יותר. איזון גוף נפש זה אף פעם לא פשוט, אבל כאשר עובדים עם אנשי מקצוע מנוסים, הרי שאנחנו יכולים בהחלט לעשות פעולות משמעותיות שישפרו את מציאות חייו של המטופל בעת הצורך.

איך נראית העבודה שלנו בבית האיזון

אנחנו פתחנו את 'סינטי', בית לאיזון. המטרה שלנו הייתה ליצור מרחב פתוח, מאפשר, לא שיפוטי, אשר ישמש בתור תחליף לאשפוז, עבור מי שמחפשים מקום בו הם יוכלו לקבל את השליטה על החיים שלהם בחזרה. אנחנו מעניקים טיפול נפשי דחוף וגם מסייעים למי שכבר שנים מתמודדים עם קשיים רגשיים ומחפשים מקום בו הם יוכלו לעבור תהליך של טיפול ממוקד, כדי לשוב למסלול בחזרה.

אמנם, אי אפשר להגיד כי טיפול נפשי הוא מעשה פשוט, אבל אנחנו כן יכולים לספר לכם, מהניסיון שלנו, כי העבודה עם אנשי מקצוע מצויינים, היכולת שלנו להעניק טיפולים מסוגים שונים, החל מליווי אישי קליני ועד איזון תרופתי, הניתן על ידי פסיכיאטר מקצועי, זה מה שמאפשר לנו לסייע לאינספור מטופלים ומטופלות מכל רחבי הארץ, בכל יום מחדש.

מזמינים אתכם לקבל עזרה

אנחנו יודעים כי אתם מתמודדים עם סיטואציה לא פשוטה. אנחנו כאן כדי להושיט לכם יד ברגע הזה.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן