הדרכת עובדים
קרדיט: canva

על מנת למקסם את הפוטנציאל העסקי של הארגון או החברה שבבעלותנו, בנוסף לפיתוח העסק חשוב לפתח את העובדים שלנו ולעודד אותם למצוינות. מחקרים הוכיחו שעובד שכיר אשר יש לו תשוקה למקצוע, אמביציה וכשרון יוכל לקדם את עצמו ואת החברה בה עובד למקומות גבוהים במיוחד. לכן, על מנת לפתח את כישוריהם של העובדים, חברות רבות מציעות הדרכות עובדים מקצועיות, בין אם מדובר על הדרכת מכירות לאנשי שיווק, סדנת התמודדות עם התנהגות לקוחות תוקפניים, שירות הלקוחות או אפילו התמודדות עם מצבי לחץ.  אם גם אתם מעוניינים להעניק לעובדים שלכם הדרכות מקצועיות או הדרכות לפיתוח אישי, גישות הדרכה וייעוץ ישמחו לעמוד לשירותכם.

הדרכות עובדים בנושאים שונים

הדרכות עובדים כוללות תחתן קורסים, סדנאות והדרכות במגוון עצום של נושאים – ישנן הדרכות עובדים בנושאים מקצועיים בהם העובדים מתמקצעים, אך גם הדרכות לייעול העבודה ופיתוח אישי. בין ההדרכות הפופולריות והמצליחות ביותר ניתן למצוא את אומנות הפרזנטציה, אשר מותאמת למחלקת השיווק והמכירות בחברתכם, כמו גם למנהלים ולמגייסי משקיעים, תקשורת בין אישית אפקטיבית על מנת לשפר את התקשורת בין המחלקות השונות בארגון או בחברה שבבעלותכם, כמו גם בין העובדים ללקוחות החברה. יתר על כן, הדרכת ניהול זמן נכון של משאבי הזמן תוכל למקסם את אפקטיביות שעות העבודה שהעובדים שלכם משקיעים במשרד, והתמודדות עם תהליכי שינוי בארגון, יתאימו לרבים מהעובדים הוותיקים כי כל מי שעובד תקופה ארוכה באותו מקום יודע כמה קשה להתמודד עם רפורמות חדשות, תהליכים ארגוניים חדשים, מערכות ארגוניות חדשניות ואנשי צוות צעירים.

לבחור בחברה מובילה בתחום

אנחנו בגישות הדרכה ויעוץ מקבוצת גישות למצוינות מקיימים מגוון הדרכות והרצאות לעסקים, מנהלים ועובדים. החברה, שהוקמה ב- 1987 על ידי דר' צבי ברק מומחה למדעי ההתנהגות, מתמקדת בסוגים שונים של הדרכות שיחדרו לליבם של אנשים וישנו לטובה את הרגלי העבודה, את הידע שלהם ואת המיומנויות האישיות שלהם. עד היום, מרכז גישות קיימו אלפי הרצאות בכל רחבי הארץ והכשירו מאות מנטורים, מרצים ומדריכים שמשפיעים כיום באופן משמעותי על קולגות ולקוחות.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן