קרדיט - PIXABAY

העסקה הגדולה בחייו של כל אדם היא רכישת דירה. לא במקרה אתם משקיעים זמן ומחשבה בבחירה של הדירה המתאימה לכם, לא במקרה אתם מקבלים החלטה לקחת הלוואה גדולה מהבנק כדי לשלם עבור העסקה הזו ועוד. לכן, הצעד המתבקש הוא לעשות כל מה שצריך כדי להבטיח כי הבחירות אותן תקבלו ביחס לעסקה הזו יהיו הבחירות הנבונות והנכונות ביותר. בדק בית דירה מקבלן הוא תהליך בו אנחנו עוברים על כל התשתיות של הבית ומנסים להבין, האם הכל בנוי כמו שצריך? האם קיימים ליקויים אליהם נדרש לתת תשומת לב בהמשך ועוד.

איך נראה תהליך בדק בית דירה מקבלן

בגדול אנחנו מדברים על תהליך האורך כמה שעות לכל היותר. בדק בית דירה מקבלן מתנהל בשלבים הבאים:

שלב ראשון, תיאום ציפיות וקבלת דיווח מהלקוח: אמנם, כאשר אתם בוחרים אנשי מקצוע עבור בדק בית דירה מקבלן, אתם נעזרים במי שכבר ביצע עבודה מהסוג הזה בעבר ולכן יש לו את הכלים לאתר בקלות רבה יותר תקלות וליקויים אפשריים. עם זאת, אתם אלו שליוויתם את תהליך הבניה ואם יש לכם חשד כזה או אחר, כדאי להעלות אותו לדיון.

שלב שני, ביצוע הבדיקה: בדק בית דירה מקבלן מתחיל מהיסודות ועובר על כל חלקי הבית בקפדנות. במידת הצורך, בעל המקצוע יעזר בכלים ומכשור מיוחד כדי להביא תוצאות מדויקות ומידע אקוטי על מצב הנכס.

שלב שלישי, הפקת הדוח ומענה לשאלות: הדוח הסופי קריטי. זאת משום שאתם צריכים ראיה בעלת תוקף משפטי אשר תסייע לכם במידת הצורך. כמובן לא תקבלו רק את המסמך לבד בלי כל הסבר לצידו. בעל מקצוע מנוסה ילווה אתכם ויבטיח כי לא ישאר לכם עוד ספק או סימן שאלה נוסף.

אנחנו פה בשביל לשרת אתכם

חברת 'בוני עמים', מלווה אינספור לקוחות מכל רחבי הארץ ואנחנו נשמח להיות שם גם עבורכם. השירות אותו אנחנו נותנים מאפשר לרבים למצות את הזכויות שלכם לפני החוק ובעיקר, מבטיח כי גם אתם כמו אחרים, תוכלו ללכת לישון שלווים בלילה. לפרטים נוספים, מוזמנים ליצור קשר.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן