עורך דין הוצאה לפועל חיפה
קרדיט - Pixabay

מגוון רחב של אנשי מקצוע נמצאים בחיי היומיום של כל אחד ואחת. לא כולם נדרשים עבור כולם אך ללא ספק משרד רואה חשבון הוא אחד החשובים ובמקרים רבים יכול לסייע לקשת רחבה של אזרחים עובדים – עצמאיים ושכירים כאחד. משרדים של רואי חשבון מבצעים בקרה על הפעילות של גופים קטנים וגדולים והידע של רואי החשבון חשוב ומהותי. מי שיש בבעלותו עסק עצמאי, ללא קשר לגודל, למחזור ההכנסות או לתחום העיסוק צריך שיהיה לו משרד כזה שיכיר אותו ויטפל במגוון נושאים שקשורים לפעילות השוטפת של העסק. יש משרדי רואי חשבון שמציעים שירותים חשבונאיים במיקור חוץ וכמובן עריכה והגשת של דו"חות לרשויות המיסים.

איך בוחרים משרד רואה חשבון?

גם מי שעובד כשכיר יצטרך לחפש משרד רואה חשבון על מנת לבחון את ההוצאות וההכנסות של משק הבית ולוודא שתשלומי המיסים נכונים ומדויקים. במקרים רבים למשל, אנשים לא מודעים לכך שהם משלמים יותר משהם צריכים ובזכות רואה החשבון הם מקבלים החזר נאה לחשבון הבנק. מכאן שהבחירה במשרד זה או אחר צריכה להתבצע על פי השירות הנדרש ועל פי סוג הלקוח. יש משרדי רו"ח שמציעים שירותים רק לעסקים קטנים ויש כאלה שמציעים את כל השירותים לכל סוגי הלקוחות – עובדים שכירים, בעלי עסקים מכל הגדלים וגם חברות או ארגונים.

במה יכולים לעזות רואי חשבון?

מי שיש בבעלותו עוסק פטור יצטרך את רואה החשבון שלו אחת לשנה כדי לערוך ולהגיש את הדו"ח השנתי למס הכנסה. מי שעובד בתור עוסק מורשה יעביר מסמכי הוצאות והכנסות על מנת שרואה החשבון שלו יפעל הן מול מס הכנסה והם מול מע"מ. משרד רואה חשבון יכול לעסוק בכל השירותים הכספיים של חברות וארגונים שאין להם עובד בתוך הארגון שמטפל בכספים. מכאן שהמקצועיות ומגוון השירותים של המשרד הוא מה שצריך להוביל את הבחירה במשרד הנכון ביותר.

משרד רו"ח מור ראובן בהרצליה, עם ותק של מעל 40 שנה מציע מעטפת מקצועית לכל לקוח שפונה עם אנשי מקצוע ותיקים ומנוסים בשלל תחומים.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן