קרדיט https://kerrenor.co.il/

רובנו אוהבים לקבל הכל על מגש של כסף, במיוחד כשהדבר קשור לנדל"ן. אין ספק שקניית דירה חדשה או לפחות משופצת לחלוטין ונראית כמו חדשה היא מפתה יותר. לרובנו אין את הזמן והכוח להתעסק בקניית דירה ישנה ושיפוץ שלה, אך פעמים רבות הדבר משתלם מאוד כלכלית, במיוחד אם מדובר על דירה להשקעה אך גם אם זו דירה שמיועדת למגורים שלכם. דווקא דירות ישנות נמצאות פעמים רבות בשכונות המרכזיות בעיר באזורים שהיום אפשר בעיקר לחלום על מגורים בהם. שיפוץ דירה ישנה הנמצאת במקום מרכזי תאפשר לכם למכור את הדירה במחיר שיתן לכם רווח הגון או להשכיר אותה במחיר גבוה יותר בגלל השיפוץ כך שהדבר משתלם. אם זו דירה למגורים באזור אהוב עליכם וכרגע אתם נרתעים בגלל היותה ישנה, עם שיפוץ של חברת בניה ושיפוצים בעלת ניסיון רב כמו TOMI תהפכו דירה כזו לארמון.

ממה להתחיל בשיפוץ דירה ישנה?

אם החלטתם ללכת על הדבר, לקנות ולשפץ דירה ישנה, או אם קיבלתם דירה בירושה שאתם רוצים לשפץ ולמכור או להשכיר, חשוב לעשות את הדברים צעד אחר צעד ולא לקפוץ רחוק מדי. חשוב לעשות קודם כל חישובי תקציב, מהו הסכום העומד כרגע לרשותכם. בהתאם לכך כדאי לתכנן בעזרת אדריכל ומהנדס את השיפוץ, במיוחד אם זהו שיפוץ הכולל גם שינויים מבניים כמו הוספת חדר, מרפסת ועוד. אז גם נדרשים היתרי בניה ואישור תוכניות שחשוב לקחת בחשבון את הזמן לקבלתם. כדאי ליצור סדר עדיפויות לפעולה, ממה חשוב לכם להתחיל ומהם חלקי השיפוץ שפחות קריטיים ותוכלו גם לוותר במידה וההוצאות יגלשו מעבר לתקציב. לאחר תכנון והגעה לתוכנית ממוקדת, זה הזמן לחפש קבלן ואנשי מקצוע שאיתם תעבדו.

לבחור את הקבלן הנכון ולהגיע לתוצאה הטובה ביותר

בחירת קבלן השיפוצים או חברת הבניה שאיתה תעבדו הם אחת המשימות החשובות ביותר מבחינתכם בשלב הזה. בחירת קבלן או חברה צריכה להיות מושכלת ולא בנויה רק על מחיר. אפילו להיפך, מחיר זול מדי צריך להדליק נורה אדומה, ובמיוחד אם זו דירה ישנה הדורשת עבודות שיפוצים רציניות כולל התאמת התשתיות, למשל התקנת מערכת חשמל תלת פאזית שפעמים רבות אין בדירות ישנות או החלפת צנרת ובכלל כשהמבנה כולו ישן, נדרש קבלן מנוסה מאוד, מקצועי ורציני שעובד עם בעלי מקצוע מנוסים ואיכותיים. חפשו קבלן על סמך המלצות, בדקו פרויקטים קודמים שלו וכמובן דברו איתו ותבינו מי האדם שעומד מולכם. אנחנו ב TOMI מתייחסים לכל פרויקט ברצינות המירבית ועושים את העבודה על הצד הטוב ביותר.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן