הראשון בניקיון: מובילים בתחום הניקיון בישראל
קרדיט pixabay

הפתגם הידוע טוען כי 'ביתי הוא מבצרי'. הבית שלנו הוא המקום בו אנחנו רוצים להרגיש ביטחון, זה המקום בו אנחנו אמורים להרגיש כי אין מי שיכול להיכנס אליו ללא רשות מצידנו. אך, מטבע הדברים, בשביל לאפשר הגנה מקסימלית על הבית שלנו, עלינו להשתמש בכלים רלוונטים לצורך כך. המצאת המנעול לא התחילה אתמול אמנם, אבל אפשר להגיד כי לאורך השנים האחרונות, עם ההתפתחות הטכנולוגית, אנחנו רואים עוד סוגים של מנעולים בשוק. מנעול לדלת הזזה הוא מנעול ייחודי. שכן אנחנו לא מדברים על מנעול מאסיבי, כמו למשל, זה המותקן בדלתות רב בריח. אלא, בדרך כלל, מנעול לדלת הזזה סטנדרטי, יהיה מנעול פשוט יחסית, קטן, כדי לשמור על האסתטיקה של הדלת. בדיוק בגלל זה, מנעול לדלת הזזה בדרך כלל לא יתן את המענה האולטימטיבי, אלא אם תבחרו במנעול באיכות טובה יותר.

למה אנחנו מתכוונים כאשר מדברים על מנעול איכותי לדלת הזזה

משום שדלת הזזה, היא בדרך כלל הדלת המחברת בין המרפסת או החצר ובין הבית, הרי שהיא דלת אותה פותחים לא מעט פעמים ומתוך כך, היא גם זו שהופכת לנקודת התורפה של הבית. כאמור, מנעול לדלת הזזה סטנדרטי הוא לא מנעול מאסיבי. שלא לומר, בדרך כלל, יש בו נקודת ממשק יחידה בין מסגרת החלון ובין דלת ההזזה, כך שכל פורץ יכול לפרוץ את המנעול בקלות ובלי בעיה. לכן, אנחנו מציעים לכם להתקין מנעול מתקדם, עם שלוש נקודות ממשק. כזה שיאפשר נעילה טובה יותר של דלת ההזזה ופשוט, ישמור עליכם ועל בני הבית בצורה הטובה ביותר.

הכי חשוב זה להרגיש בטוחים בתוך הבית שלנו

חברת איילוק היא חברה המתמחה במתן שירותים והתקנה של חלונות הזזה כמו גם דלתות הזזה. לאורך השנים, נחשפנו למנגנון הנעילה הבעייתי, עליו דיברנו קודם בהרחבה. זה בדיוק היה הגורם שהוביל אותנו לקחת את המושכות לידיים ולפעול כדי ליצור מנעול אפקטיבי יותר, יעיל יותר וכזה שיתן לנו את המענה האולטימטיבי בסופו של דבר. אנחנו מאמינים כי אין דבר חשוב ומשמעותי יותר מאשר להרגיש ביטחון בבית הפרטי שלנו. אנחנו שמחים להנגיש את הידע לקהל הלקוחות שלנו וכמובן, להתקין אצל כל אחד בבית, מנעול מצויין, במטרה להבטיח את שלומכם.

בעידן בו אנחנו רוצים לשמור עלינו ועל הילדים שלנו מוגנים מכל פגע, הרי שאין טבעי יותר מאשר להזמין אנשי מקצוע שידאגו לשלומכם. דברו איתנו כעת.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן