קרדיט: canva

שירותי אינסטלציה הינם חייבים להתבצע על ידי אינסטלטור מיומן אשר בעל התמחות במגוון רחב של שירותי אינסטלציה כמו למשל איתור נזילות ופיצוצים בצנרת המים על ידי מצלמה תרמית אשר נחשבת לכלי מדהים ואיכותי. בנוסף גם פתיחת סתימות בכיורים, אמבטיות ואסלות, החלפת צנרת מים באופן איכותי ומקצועי ועוד. בשביל לבחור את האינסטלטור הנכון יש לוודא שהינו בעל התמחויות שונות, הינו בעל ניסיון רב בתחום, הינו אדם אמין ועוד. נוסף על כל האינסטלטור יסביר לכם איך להימנע מסתימות בנכס שלכם ויסביר לכם אילו חומרים אסור לשפוך לכיורים השונים, כל כמה זמן כדאי להחליף צנרת, יבצע בדיקות לחץ מים ועוד מספר פרטים חשובים על מנת לוודא שהנכס שלכם נמצא במצב האידיאלי. לשם כך תוכלו לפנות לחברת המעיין- שירותי אינסטלציה אשר הינה בראשותו של זאב פוקס אשר הינו אינסטלטור מוסמך מטעם משרד העבודה ובעל ותק רק בתחום של למעלה מ25 שנים. כמו כן בחברה תהנו מצוות מיומן ואיכותי אשר הינו בעל הסמכות שונות ואשר עובד לפי כל התקנים הנדרשים, בנוסף בחברה עושים שימוש בציוד המתקדם ביותר בתחום האינסטלציה.

ביצוע תחלופה של מערכות בנכס

החלפת צנרת מים ביתית הינה דבר אשר יש לעשותו באמצעות אינסטלטור מומחה אשר יספק לכם שירותי החלפת צנרות מים תוך הקפדה על מקצועיות ולפי הוראות שימוש היצרן. כמו כן חשוב שהאינסטלטור אותו הזמנתם יהיה בעל ההסמכה המדויקת לסוג הצנרת שאותה אתם רוצים להחליף. בנוסף אם הנצרת שלכם כבר יותר מ10 שנים בבית חשוב לבצע בדיקה שאכן היא נמצאת במצב טוב ושהיא אכן איכותית ומקצועית. האינסטלטור יבצע בדיקה חשובה אשר בה הוא ישאיר את הצנרת תחת לחץ למשך שתי יממות וזאת ובמידה ויאתר דליפות יבצע תיקון באופן מיידי.

אספקת מים באופן ייחודי

צנרת פולירול הינה צנרת מתקדמת במיוחד אשר הינה בצבע ירוק, הייעוד של צנרת זו זה הספקת מים קרים וחמים בפנים או מחוץ לבית\ למבנה. לצנרת זו יתרונות רבים שכן לא נצברת בתוכה אבנית כך שאין חלודה ולמעשה אין קורוזיה, המערכת הינה מאושרת למי שתייה, והניקיון הנשמר בתוכה זהו למעשה היתרון הראשי שלה. בנוסף עושים בצנרת פולירול שימוש באספקת מים במבנים ציבוריים, במערכות מיזוג, לדירות ועוד. לשם כך תוכלו לפנות לחברת המעיין- שירותי אינסטלציה אשר הינה בראשותו של זאב פוקס אשר הינו אינסטלטור מוסמך מטעם משרד העבודה וכן גם רשום ברשם הקבלנים לעבודות אינסטלציה ובעל ותק של למעלה מ25 שנים בתחום. בחברה יספקו עבורכם מגוון רחב של שירותי אינסטלציה כמו: החלפת צנרת מים, תיקוני נזילות ופיצוצי צנרת, תיקון ושיפוץ חדר אמבטיה ושירותים ועוד תוך הקפדה על שימוש בציוד האיכותי ביותר ובצוות המיומן ביותר. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 052-5756619 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן