עורך דין הוצאה לפועל חיפה
קרדיט - Pixabay

כשמאשימים אתכם בעבירות תעבורה מדובר בעצם בהליך פלילי לכל דבר שבו המדינה היא זו שתובעת את מי שיש ראיות נגדו שביצע עבירה לפי דיני התעבורה. דיני התעבורה מפורטים במגוון של חוקים ותקנות תעבורה שונות, שבאמצעותן מבוטאת החשיבות של שמירה על חיי אדם בבטיחות בדרכים. כאשר אדם מבצע עבירת תנועה הוא לא מסכן רק את עצמו, אלא גם משתמשי דרך אחרים ברכבים ועל המדרכות ושבילי האופניים. מי שנפתח נגדו הליך משפטי, למשל בגלל שתפסו אותו נוהג עם אחוז אלכוהול מעל המותר לפי החוק, כנראה יצטרך ליווי משפטי מקצועי שיסייע לשמור על האינטרסים שלו. עורך דין נהיגה בשכרות יוכל לטעון בעבורכם ולהיאבק בעד צדקתכם בערכאות המשפטיות השונות.

ממי כדאי לבקש סיוע משפטי אם אני חשוד בביצוע עבירת תנועה

כאשר אדם מואשם בביצוע עבירת תנועה ייפתח נגדו הליך ובמקרה שיימצא אשם יקבל עונש בהתאם למפורט בחוק. מטרתה של הסנקציה, למשל בדמות שנות מאסר או קנסות כספיים, היא שבכך מנסה המחוקק מצד אחד להעניש את אלו שמסכנים את חייהם של אנשים אחרים רגל בכבישים, ומצד שני להרתיע אותם ועברייני תנועה פוטנציאליים אחרים מלבצע עבירות שכאלו בעתיד, שיכולים בכך לסכן את עצמם ואחרים. מי שנפתח נגדו הליך משפטי בקשר לעבירת תנועה שהוא חשוד שביצע, כנראה יצטרך להיעזר בליווי משפטי מקצועי, שיסייע לשמור על האינטרסים שלו במהלך ההליך הפלילי שנפתח. לכן, מומלץ ליצור קשר עם עורך דין תאונות דרכים מקצועי ומנוסה, לפני שההליך הפלילי נגדכם מתחיל לצבור תאוצה.

מהי בדיקת כשרות רפואית לנהיגה ומה עשויות להיות ההשלכות שלה

אם קיבלנו זימון למכון הרפואי לבטיחות בדרכים, אנו נדרשים להגיע למכון לבדיקה רפואית שמטרתה לבחון את הכשרות שלה להמשיך לנהוג. הסיבות שבגללן אנשים מגיעים לבדיקה הן בין היתר: בקשת רישיון לרכב ציבורי, עברייני תנועה, בעלי בעיות בריאותיות ועוד אנשים שמשרד הרישוי מפנה לבדיקה. במקרה ואנו למשל לקויי ראייה שהגיעו לבדיקת כשרות רפואית ולא עברנו אותה, ייתכן שזה יוביל ל- שלילת רישיון נהיגה רפואי. לכן, הגיוני לחלוטין שנחשוש מהבדיקה ואפילו נרצה לקבל ייעוץ משפטי לפניה. משרד עורכי דין ז'ורבסקי אלבראנס מתמחה בדיני התעבורה ומציע מגוון שירותים משפטיים מקצועיים ואיכותיים ללקוחותיהם. המשרד חרט על דגלו גישה ייחודית ששמה את "הלקוח במרכז", והערכים המנחים אותנו הם רגישות, מקצועיות, בקיאות, עדכנות, שקיפות, אמינות ויצירתיות משפטית.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן