קרדיט: Freepik

על אף שמדובר באחד מההליכים המשפטיים הטעונים ביותר אמוציונאלית, רוב הליכי הגירושין יסתיימו לרוב בחתימת חוזה פשוטה. בין אם הגירושין נעשים בהסכמה או ברוח טובה, או אם קיים סכסוך בענייני משמורת או כספים, הדברים יישארו בתחום סדר הדין האזרחי. עם זאת, לא נדירים המקרים בהם הדברים גולשים לפסים מכוערים- לעיתים על מנת לקבל משמורת מלאה על הילדים המשותפים או כדי לנקום ולסבך את הבעל בפלילים, נשים מגישות תלונות שווא על אלימות במשפחה. על מנת להתמודד עם אישומי השווא מומלץ לפנות בהקדם האפשרי לייעוץ וייצוג משפטי אצל עורך דין פלילי. אלון שליכטר, עורך דין פלילי בתל אביב בעל ניסיון מעמיק בעבירות אלימות במשפחה, סוקר את ההיבטים הייחודיים של תיקים מסוג זה.

תלונת שווא היא לא דבר של מה בכך

כאמור, גירושין הם הליך לא קל אשר גורר עימו סערת רגשות עזה, אשר יכולה להיות מנותבת למספר כיוונים- בין אם למאבק כלכלי עם חלוקת הממון, הרכוש ותשלומי המזונות, ובין אם למאבק משמורת על הילדים המשותפים אשר עלולה להידרדר אף לניכור הורי. ישנם גם מקרים קיצוניים בהם אחד הצדדים מגיש תלונת שווא במשטרה כנגד הצד השני בגין אלימות במשפחה, אלימות כלכלית, מעשה מגונה, פגיעות מיניות ועוד, על מנת שדרישותיו יענו והנישואין יבוטלו לפי תנאיו שלו. עם זאת, גם אם הוגשה תלונת שווא, אין זה אומר כי צריך להיכנע- יתר על כן, עליכם להוכיח בסיועו של עורך דין פלילי מומחה בתחום כי מדובר בתלונת שווא. זכרו כי תלונת שווא אף היא עבירה פלילית אשר עלולה לגרור עימה השלכות משמעותיות, וגם היא יכולה להשפיע באופן משמעותי על דעתו של בית המשפט בנוגע להליך הגירושין.

המענה המקצועי שראוי לך

עו"ד אלון שליכטר משמש בתור עורך דין אלימות במשפחה במשך שנים וליווה רבים בשעותיהם הקשות ביותר. הביטחון האישי והרווחה שלך צריכים לעמוד ברגעים כמו אלו בראש סדר העדיפויות. עו"ד שליכטר מעמיד לרשותך את כל הכלים שבכוחו לספק כדי להבטיח שאכן כך יהיה, וכי ההתמודדות תהיה קלה ככל האפשר. לשיחת ייעוץ ראשונית ללא התחייבות, ניתן להתקשר עוד היום למספר הטלפון 054-6762373.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן