קרדיט - Canva

רשלנות רפואית היא לצערנו נחלת רבים במדינת ישראל. מערכת הרפואה בישראל מותשת ובקושי מתפקדת במקרים רבים ולכן הרופאים מתרשלים ומעניקים טיפול לא מיטבי, בלשון המעטה.

התוצאה היא שנגרם לאדם נזק שילווה אותו לשארית חייו.

לצורך מקסום הפיצוי כתוצאה מרשלנות רפואית יש למצוא עורך דין רשלנות רפואית מומלץ שיש לו ניסיון ויוכל לטפל במקרה המדובר. מקרים של חשד לרשלנות רפואית אינם פשוטים להוכחה ויש צורך בחוות דעת של עדים מומחים שיבחנו היטב ולעומק כל מקרה לגופו. חשוב לדעת שתיקים אלה בדרך כלל מתנהלים במשך זמן לא מועט.

איך בוחרים עורך דין רשלנות רפואית מומלץ?

מי שחושב שנהגו כלפיו ברשלנות רפואית צריך לשמור ולתעד מסמכים וכל מה שקשור במקרה המדובר. מכיוון שמדובר בתחום מאתגר במיוחד המשלב הן את עולם המשפט והן את עולם הרפואה הרי שמציאת עורך דין רשלנות רפואית מומלץ חייבת להתבסס על ניסיון רב ככל האפשר שצריך להיות לו. הוא צריך להכיר את הרופאים הוותיקים והמומחים במגוון תחומים רפואיים על מנת לפנות אליהם ולקבל את חוות הדעת שלהם ולהכיר את מנגנון הפעילות המשפטית בתחום זה כדי להכין את הלקוחות שלו ולהסביר להם על התהליך שמצפה להם. הניסיון והוותק הם נתוני מפתח שצריכים להוביל את הבחירה החשובה.

לבחון לעומק כל מקרה ולהבין את מה שקרה

לא כל החמרה במצב בריאותי תהיה קשורה לרשלנות רפואית ולכן חשוב מאד להבין לעומק מה קרה, לשמור כל תיעוד של פעולה או פרוצדורה רפואית שבוצעה, כמו גם אבחנות של לפני ואחרי הטיפול שנחשד לרשלני. עורך דין רשלנות רפואית מומלץ הוא הכתובת הראשונה לפנות אליו והוא זה שינחה איך צריך או כדאי להתנהל בצורה חכמה, לרבות הערכת ההיתכנות של תביעת רשלנות רפואית או הכדאיות שלה מכל בחינה שהיא. יש הרבה מה לבדוק ולבחון לעומק ולכן חשוב לאפשר לעורך הדין לעשות את עבודתו.

עורך הדין ליאור פלוטניק מציע ייעוץ, ליווי וייצוג בדיני נזיקין ובכלל זה ברשלנות רפואית והוא מנוסה, מקצועי ויסודי.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן