קרדיט Canva

במשך שנים רבות לא הצליחו לקשר בין הפרעות נפשיות או משברי חיים קשים לבין התמכרויות שונות. היום ידוע שיש ביניהן קשר ואי אפשר לטפל באחת בלי השנייה ולכן ההתמחות בכך דורשת אנשי מקצוע שמתייחסים לשתי הבעיות במשולב. אמנם, התמכרות חייבת לעבור גמילה והתנקות על מנת להתחיל מחדש ולבודד את המרכיבים שגרמו לה וכדי להבין מה הוביל לכך שלא אבחנו נכון ולא טיפלו בהפרעה הנפשית, אבל במקומות שמכירים בכך מטפלים היום אחרת ונותנים פתרונות מצוינים גם לכל מי שסובל מכך. תחלואה כפולה מחייבת הבנה ואבחון נכון של הבעיה ומי שלא אובחן מעולם גם לא טופל נכון בכל הבעיות שגרמו לכך ובעיקר בהתמכרות. מרגע שמאבחנים אתכם ואתם יודעים כעת מה הוביל למה, אפשר להציע פתרונות גמילה וטיפול מדויקים יותר למי שסבל כל חייו וכעת יכול למצוא תקווה חדשה. זה אומר שחייבים להמשיך להאמין בעצמכם ובכך שנותנים לכם סיכוי נוסף ואת זה עושים בעזרת תוכנית 12 הצעדים וטיפולים מקצועיים והוליסטיים נוספים כמו אלה שמוצעים לכם על ידי אחרת מרכז החלמה.

התמכרות כפולה גם היא מחייבת טיפול נכון

לא מעט התמכרויות הפכו לכפולות גם בגלל תחלואה כפולה וגם משום שלפעמים זה הולך יחד, כמו סמים ואלכוהול או סמים והימורים. הדרך היחידה לעבור גמילה מסמים ואלכוהול היא למצוא מקום שמתייחס לכך בהתאם ונותן לכם פתרונות מקיפים ומשולבים לשתי ההתמכרויות. תחלואה כפולה כזאת יכולה להיות סמויה מהעין אם לא מודים בכך ואם ממעיטים בערך ההתמכרו השנייה ולכן הצעד הראשון המתחייב הוא להודות בזה ולקבל את העזרה המקיפה הנדרשת לכם מהרגע הראשון ובאומץ רב. מרגע שהודיתם בבעיה של התמכרות ליותר מחומר אחד אפשר להחיל עליהן את כל הכללים המתבקשים של גמילה נפשית מהתלות בהם. ברגע זה מתחילה הגמילה האמיתית.

עזרה הוליסטית מקיפה

עזרה הוליסטית פירושה התייחסו לא רק לצרכים הגופניים של הנגמלים אלא גם לצרכים הנפשיים באמצעים שונים. הרוחניות הנדרשת מאנשים שעוברים גמילה היא רוחניות של אנשים שמאמינים שמגיעה גם להם הזדמנות נוספת והם נעזרים בכוח העליון שעוזר להם להודות בכך שהם איבדו שליטה. מרגע שמכירים בכוחות הטמירים הטמונים בכל אחד מאתנו אפשר לחולל בעזרתם את השינוי וזה דורש ראייה אחרת ומקיפה של המצב, ותפיסת עולם הוליסטית שקושרת את הגוף והנפש ואת כל מה שעוזר לנו להאמין בעצמנו וביכולתנו להתגבר ולהיחלץ מהתהום. אנשי אחרת מרכז החלמה מציעים לכם את העזרה הזאת ואת ההכוונה לחיים טובים ונקיים יותר מכל תחלואה.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן