credit: pixabay.com

שיקום הליכה באמצעות כלים אורטופדים מעולם לא היה קל ונוח יותר מהיום. בזכות פיתוחים שונים והתקדמות הרפואה המערבית, גם אתם יכולים ליהנות ממגוון רחב של פתרונות אורטופדים לשיקום ההליכה ולתמיכה בבריאות של הרגליים.

שיקום הליכה

שיקום הליכה הינו תהליך רלוונטי עבור מגוון רחב של אנשים, אשר סובלים מבעיות בתחום האורטופדי. התהליך בדרך כלל כולל את השילוב של מפגשים טיפוליים, בליווי שימוש באמצעים אורטופדים שונים. כגון : מערכות ממוחשבות המניעות גפה משותקת, סדים, מדרסים ושאר אמצעים אורטופדים.

מדרסי ספורט

עבור אנשים פעילים שתמיד בדרכים, קיימת אפשרות שכפות הרגליים עלולות לפעמים להישחק. מדרסי ספורט כאן כדי לעזור, לתת לכם תחושה של ריצה על עננים! מדרסים יכולים לעזור לתמוך בכפות הרגליים, וגם לספק ריפוד נוח שמגביר את ספיגת הזעזועים בין כפות הרגליים לקרקע. בנוסף מדרסי ספורט מספקים לכם את היכולת לקחת חלק בפעילות הספורטיבית האהובה עליכם ביותר, בליווי הנוחות וההגנה האורטופדית. אשר יוודאו שתוכלו להמשיך לעשות ספורט בעוד שנים רבות.

מדרסים בהתאמה אישית

מדרסים בהתאמה אישית הינם פתרון מצוין, לאנשים שרוצים לספק לעצמם את היתרונות של מדרסים, לתמיכה בכל הרגל. ברמה הטובה ביותר, אשר מותאמת לצרכים המסוימים שלהם. מדרסים בהתאמה אישית יכולים לכלול: מדרסים לשיקום ממחלות עצביות, מדרסים לספורט, מדרסים לילדים ומדרסים לאנשים אשר סובלים מעוויתות בכף הרגל.

סדים

כאחד מעמודי התווך המוכרים יותר של תחום שיקום ההליכה, סדים או הביונס מערכת ממוחשבת לטיפול ושיקום ההליכה לאחר כתוצאה באבחנות נוירולוגיות. סדים מוכיחים את עצמם כבר עשרות שנים ככלי יעיל וחיוני בכל תהליך שיקום. הם מספקים לכם את התמיכה והקיבוע הדרושים על מנת להעניק לגוף שלכם, את "מרווח הנשימה" לתקן את ההליכה בצורה היעלה ביותר.

סטרייד אורטופדיה – מומחים לשיקום הליכה ושאר אמצעים אורטופדים

חברת סטרייד אורטופדיה הינה אחת החברות המוכרות והאיכותיות בתחום האורטופדיה, ושיקום ההליכה בישראל. החברה מתמחה בהענקת מגוון רחב פתרונות אורטופדים לבעיות שונות ברגליים, הכוללים מערכות ממוחשבות תוצרת ביונס BIONESS , סדים, שיקומים נוירולוגיים, מדרסי ספורט, מדרסים מותאמים אישית בטכנולוגית תלת מימד ועוד. אנו מתמחים בהתאמת סדים, מדרסים ושאר פתרונות אורטופדים, המכוונים ספציפית לצרכים שלכם. אנו מזמינים אתכם להגיע אל אחד הסניפים  המפוזרים ברחבי הארץ, בהרצליה, רח' הנדיב 71, בחיפה בצ'ק פוסט, או בסניף הראשי שלנו בכרמיאל, הממוקם ברחוב נפח 34( פינת מעלה כמון). או פשוט להרים טלפון לכוכבית 8363 ואנו מבטיחים לענות לכם על כל שאלה, ולספק לכם את הייעוץ החיוני, בדרך לפתרון הליכה מותאם אישית לצרכים שלכם.

 

 

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן