אחת הדרכים הנהדרות והמושלמות ביותר ליהנות מנהיגת מרוצים מושלמת זה באמצעות רכב הקורבט סטינגריי החדשה, אשר דרכה תוכלו למעשה ליהנות מנהיגה של פעם בחיים ובאיכות הגבוהה ביותר שיש. כמו כן על מנת ליהנות מחוויה זו ישנם מספר דגשים והם:

  • רכיבים- רכב הקורבט סטינגריי הינו בעל 500 כוחות סוס, מנוע 6200 סמ"ק, הנעה אחורית וכן בעל מערכת מולטימדיה ייחודית, וכן גימור מושלם ואיכותי בכל פרט.
  • חווית נהג- תיהנו מחוויית נהיגה של פעם בחיים תוך ליווי צמוד של נהג מרוצים מיומן ותוך כך שתיסעו במסלולים הכי שווים שיש, בתוך ההרים המרשימים, בתוך סיבובים כיפים, וכן תוך עליות וירידות. בנוסף לכך בכל לחיצה על דוושת הגז יעלה בכם מאין חיוך טיפשי שיזכיר לכם שאתם נוסעים ברכב עוצמתי במיוחד.

לשם הגשמת החלום של להיות נהג מרוצים ליום אחד תוכלו לפנות אלינו לאקזוטיק קארס וליהנות מסופר קאר איכותי. אנו באקזוטיק קארס לקחנו על עצמנו להביא את רכב הקורבט סטינגריי החדשה אשר נחשב לרכב הטוב בעולם. כמו כן אנו נספק עבורכם חווית נהיגה מרגשת במיוחד ואיכותית תוך כך שהתענוג הזה יעלה לכם במחיר בדיחה של כ999 ₪ לשעה של נסיעה מושלמת.

אקסטרים על גלגלים

הרבה אנשים חולמים לקבל נהיגה ספורטיבית מתנה ליום הולדת, שכן זוהי אחת המתנות המושלמות ביותר שיש לכל גבר או לכל אישה אשר אוהבים לנהוג. כמו כן באמצעות מתנה זו תוכלו למעשה ליהנות מרכב הקורבט סטינגריי החדשה אשר נחשב לרכב הטוב בעולם. בנוסף לכך רכב הקורבט סטינגריי של חברת שברולט שונה בתכליתו מקודמיו שכן הינו בעל 500 כוחות סוס, וכן בשברולט עמלו קשות על מנת לעשות את הרכב עמיד בפני סיבובים. לשם כך תוכלו לפנות אלינו וליהנות מחוויית נהיגה של פעם בחיים.

נהיגה ברמה אחרת

דרך נהדרת להגשים את חלום הנהיגה שלכם זה באמצעות נהיגה ברכב הקורבט סטינגריי החדשה אשר נחשב לאחד הרכבים הטובים ביותר בעולם וזאת מפני כך שהרכב מאיץ מאפס למאה תוך 2.9 שניות, בעל עיצוב וגימור מושלמים, וכן בעל 500 כוחות סוס. על מנת ליהנות מחוויית נהיגה זו תוכלו לפנות אלינו לאקזוטיק קארס בהנהלתו של חן שטבינסקי אשר יספק עבורכם גם הדרכה וגם ליווי ברכב המושלם הזה. לפרטים נוספים והזמנות צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 054-5344430 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא, מומלץ להזמין כשבועיים מראש.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן