קרדיט PIXABAY

ניהול כלכלת המשפחה יכול להיות אתגר לא קטן. משפחות רבות בישראל חיות במינוס ובגירעון חודשי מתמשך בו הן מוציאות יותר מאשר הן מכניסות. במצב שכזה המצב הכלכלי רק הולך ונהיה גרוע יותר מחודש לחודש והבור עמוק יותר. כדי לצאת לדרך חדשה כדאי יהיה לשכור יועץ כלכלי שילווה את המשפחה שלכם לעתיד פיננסי טוב ובריא יותר. עמיחי מרקס ליווה אינספור משפחות לרווחה כלכלית וישמח לעמוד גם לשירותכם. צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח להתחיל בהליך.

ייעוץ כלכלי למשפחות – מי צריך את זה?

  • משפחות עם מינוס בחשבון – זוגות ומשפחות הנמצאים במצב כלכלי לא אידיאלי ואולי אפילו מינוס בחשבון שמקשה עליהם להתקיים ולהתקדם, יוכלו להיעזר בשירותי ייעוץ כלכלי למשפחות שיעזור להם לבצע שינויים בחייהם שיטיבו עם המצב הכלכלי שלהם. אם נמאס לכם לשרוד את החודש, לחיות מהיד לפה או לחשוש שמא לא יהיה לכם איך לסגור את החודש זו תהיה ההזדמנות שלכם לפרוץ גבולות כלכליים חדשים.
  • משפחות לפני קבלת החלטות פיננסיות משמעותיות – משפחות שבהן צריך לקבל החלטות שעשויות להשפיע מבחינה פיננסית כדאי יהיה להתייעץ עם איש מקצוע מנוסה בתחום על מנת לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר ולא לקרוס כלכלית. כך למשל לפני רכישת רכב חדש, לפני רכישת דירה, בעת קבלת ירושה ולא יודעים מה לעשות עם הכסף ומכל סיבה אחרת.
  • משפחות העומדות בפני צומת דרכים – לדוגמה זוגות צעירים העומדים ללדת לראשונה ולהקים משפחה וחוששים מהנושא הכלכלי. כמו כן גם זוגות העומדים בפני הליך גירושין ורוצים להתייעץ בנושא הכלכלי המשותף.
  • כל משפחה הרוצה להתנהל כלכלית בצורה טובה יותר, להשקיע את הכסף שלה בצורה נכונה יותר ולחיות ברווחה כלכלית.

על מה עובדים במסגרת ייעוץ כלכלי משפחתי?

במסגרת ייעוץ כלכלי למשפחות היועץ בוחן את ההכנסות והנכסים של בני המשפחה, ההוצאות ואופי ההתנהלות של כולם. ביחד עם בני המשפחה יגבש היועץ תוכנית לשינוי המצב הכלכלי עם טיפים וכלים מעשיים שיקנה לבני המשפחה כיצד להתנהל, לבצע שינויים ולחסוך בעלויות. כל זאת כדי לספק לבני המשפחה איכות חיים גבוהה יותר בהמשך.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן