מטאטא כביש מחיר
קרדיט https://www.magicclean.co.il

השימוש במטאטא כביש נפוץ מאוד בכבישים עירוניים, שטחים מסחריים, אזורי תעשייה ומרחבים נוספים בהם ישנה תנועה ערה או עבודה מרובה במהלך היום, ונדרש לנקות את המשטחים תוך כדי יום העבודה ובסופו. רכישת מטאטא כביש מכני בגדלים שונים כמובן שדורשת תקציב גדול בהרבה לעומת מטאטא פשוט – אך לא ניתן להשוות בין השניים. בעוד שמטאטא כביש ידני ביתי מתאים לניקוי נקודתי קצר, הרי שמטאטא כביש מאפשר לבצע פעולות חוזרות של ניקוי במשטחים גדולים ובאזורים עירוניים.

חשוב לדעת

אין מספר אחד עבור מטאטא כביש מחיר, זאת משום שיש דגמים רבים וניתן גם להרכיב על מטאטא כביש בסיסי תוספות שונות כמו מברשות צדדיות, צירים, הוספת לחץ קיטור ועוד. עלות השימוש במטאטא כביש מכני טיפוסי עומדת בממוצע על קצת יותר מ2,000 ₪ ליום. כמובן שתוכלו או לרכוש מכונת מטאטא כביש או לשכור אחת כזו. לצורך שימוש שוטף ויומיומי כדאי לרכוש ולא לשכור.

המחיר הוא לא הכל

מלבד ההיבט של מטאטא כביש מחיר, חשוב גם לקחת בחשבון את הוצאות התחזוקה ואת המוניטין של היצרן. אתם לא רוכשים מכונת מטאטא כביש כל יום ולכן חשוב מאוד לבצע בחירה נכונה. מידת הניקיון והחיטוי של משטחים ומרחבים ציבוריים היא קריטית מאוד ולכן אין כאן מקום להתפשר. חשוב לרכוש מטאטא כביש אשר עונה על הצרכים מבחינת סוג המשטח אותו יש נקות, היקף המשטח ותדירות הניקוי. במקרים רבים יש צורך ביותר ממטאטא אחד היות ומדובר לעתים על שטחים גדולים בנקודות שונות, ולכן בו זמנית מפעילים יותר ממטאטא אחד.

נוחות

שימו לב שיש לרכוש דגם של מטאטא כביש שהוא נוח לתפעול עבור צוות הניקיון, ופשטות. אם נדרשת עבודה מורכבת שאיננה פשוטה – הרי שיש כאן סיכון שעובדי הניקיון לא יתפעלו בצורה הנכונה את המכשיר והניקיון ייפגם.

אחריות

חשוב לוודא במקרה של מטאטא כביש מחיר שהרכישה גם כוללת תעודת אחריות, ושירות אחזקה זמין בשטח. מכונות מכאניות כמו מטאטא כביש דורשות תחזוקה והתאמות, ולכן זמינות השירות והצוות הטכני הם פקטורים חשובים מאוד. למידע נוסף היכנסו לאתר או חייגו בהקדם 077-7295994

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן