מצלמת ביוב
קרדיט https://or-batsinor.co.il

מצלמת ביוב נועדה לצילום מערכת הביוב הפנימית השקועה בתוך הקרקע. היא מושחלת דרך הבריכות החיצוניות ושולחת תמונות אל מסך הקיים בידי המפעיל. כך ניתן לקבל תמונת מצב מעודכנת על הנעשה בתוך הצנרת. הן ברורות ומאפשרות לקבל החלטות אופרטיביות לגבי הטיפול בבעיות המתגלות. "אבי שלצר בע"מ  – צילום וחידוש צנרת ללא חפירות" עוסק בנושא וניתן לקבל ממנו מידע רב.

מצלמת ביוב – מקצועית ואיכותית

מצלמת ביוב מאפשרת קבלת תוצאות צילום במהירות ובזמן אמת. אין דרך טובה יותר לקבלת המידע מאחר ולא קיימת גישה חיצונית אחרת לקווי הביוב הבנויים מבריכות אליהן מתחברת הצנרת. הם קולטים את השפכים מהבית ומזרימים אותם אל המערכת הציבורית אשר בקצה  המגרש. האחריות לטיפול במערכת העשויה מבטון או פלסטיק היא על בעל הנכס והמגרש. ניתן למצוא שתי מצלמות טובות. אחת היא מצלמת סיב אופטי. הסיב מוחדר פנימה והמצלמה ממוקמת בראשו. המצלמה האחרת היא מצלמת 360 מעלות. היא מותקנת על רובוט זעיר הנע על גלגלים. היא מסוגלת לצלם 360 מעלות כולל כל הקרקעית, הדפנות והתקרה. בשני המקרים נשלחות התמונות אל צג של המפעיל.

מתי נעזרים במצלמה?

הצורך בשירותיה מגיעים בעת תקלות הנובעות מסתימות, או מפגיעות בצנרת עצמה. סתימות קורות בגלל שורשים הנתקעים ובתוספת גופים זרים החודרים למערכת מהאסלות. פגיעות קורות בגלל בלאי, תאונות, חבלות וכיוצא בזה. לאחר פענוח התצלומים מזהים את הבעיות טוב יותר. במקרים של סתימות תתקבל החלטה על השיטה לפתוח אותן. במקרים של שברים או סדקים בצנרת יוחלט על תיקונים מקומיים או שיקום כללי. כך גם מתקצרת ומתייעלת העבודה עצמה. משום כך, יש חשיבות רבה לשימוש במצלמות אלו.

שירות מקצועי

"אבי שלצר בע"מ  – צילום וחידוש צנרת ללא חפירות" הינה חברה בעלת מוניטין ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי ואמין. הוא כולל ייעוץ, ביצוע נקי ומהיר, תגובה מיידית במקרים דחופים, פתיחת סתימות, תיקונים, שיקום כללי וכדומה. מנהלי החברה הינם בעלי ניסיון רב המגיע מביצוע פרויקטים מוצלחים ללקוחות רבים. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת ואת כל הידע ללקוחות חדשים וותיקים. למידע נוסף היכנסו לאתר או חייגו עוד היום 054-7834565

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן