credit: pixabay.com

עורך דין לגירושין הוא מומחה משפטי העוסק בייצוג בני זוג בהליכי גירושין ופירוד. תפקידו לייעץ, לתווך, לנהל משא ומתן ולייצג בבית המשפט לענייני משפחה בכל הקשור להסכמי גירושין, משמורת ילדים, מזונות ילדים ואיזון משאבים.

בחירת עורך דין מומחה ומנוסה לגירושין חשובה ביותר. עליו להכיר היטב את החוקים והתקדימים בתחום המשפחה ולנהל את התיק במקצועיות, ברגישות ותוך שמירה על טובת הילדים מעל הכול.

עורך דין גירושין במרכז יכול לסייע במידה רבה לזוגות העוברים תהליך גירושין. הוא מכיר את השופטים ואת נוהלי בית המשפט באזור מגוריהם ויכול להתאים את הטיפול בתיק לאופי של בית המשפט המקומי. קרבה גיאוגרפית ללקוחות מקלה על התנהלות תיק הגירושין וחוסכת זמן וטרחה מיותרים.

עורך דין לגירושין מייעץ ללקוחותיו בנוגע לסוגי המשמורת השונים ומסייע להגיע להסכמות. משמורת משותפת מאפשרת לשני ההורים להיות מעורבים בגידול הילדים. משמורת יחידנית ניתנת להורה העיקרי והמטפל המרכזי.

בקביעת המשמורת מתחשב בית המשפט בטובת הילדים, גילם, רצונותיהם ויכולות ההורים. עורך הדין תומך בהורים ובילדים בתהליך קבלת ההחלטות תוך מתן מידע, ייעוץ וליווי צמוד. מטרתו להביא לפתרון מיטבי עבור כל בני המשפחה.

משמורת ילדים בגירושין – נושאים שחשוב להכיר

אחד הנושאים המורכבים והרגישים ביותר בהליכי גירושין הוא משמורת ילדים. החלטה על משמורת משותפת או יחידנית משפיעה רבות על חיי הילדים לאחר הגירושין.

עורך הדין לגירושין מייעץ ללקוחותיו בנוגע לסוגי המשמורת השונים ומסייע להגיע להסכמות. משמורת משותפת מאפשרת לשני ההורים להיות מעורבים בגידול הילדים. משמורת יחידנית ניתנת להורה העיקרי והמטפל המרכזי.

בקביעת משמורת ילדים מתחשב בית המשפט בטובת הילדים, גילם, רצונותיהם ויכולות ההורים. עורך הדין תומך בהורים ובילדים בתהליך קבלת ההחלטות תוך מתן מידע, ייעוץ וליווי צמוד. מטרתו להביא לפתרון מיטבי עבור כל בני המשפחה.

במקרים של מחלוקת על משמורת ילדים, עורך הדין יציג בפני בית המשפט את עמדת ההורה אותו הוא מייצג, תוך התבססות על חוות דעת מקצועיות כגון פסיכולוגיות ועובדות סוציאליות. הוא ינסה לשכנע את בית המשפט כי טובת הילדים היא להיות במשמורת של ההורה אותו הוא מייצג.

גם אם ניתנת משמורת יחידנית עבור משמורת ילדים, רצוי כי הילדים יוסיפו לשמור על קשר עם שני ההורים. עורך הדין ינסה לסייע בגיבוש הסדרי ראייה הוגנים וסבירים המאפשרים מעורבות משמעותית של שני ההורים בחיי הילדים.

לשיחת יעוץ ללא עלות חייגו עכשיו 03-6188588

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן