איך לבחור מתנה לילדים?

בחירת מתנה לילדים זה אחד הדברים הכי קשים שתעשו כהורים אך אם זאת בהחלט אפשר להכניס את ההחלטה הזו תחת קטגוריית ה"לא נורא כל כך". לא מדובר בהחלטות משנות חיים או הרות גורל אולם בכל זאת עבור הילדים שלכם, לקבל מתנה, יכול להיות עולם ומלואו. בדרך כלל הורים קונים לילדיהם מתנות בימי הולדת, בחגים או בימים מיוחדים אולם יש הורים שגם עבור התנהגות  טובה, עזרה בבית או ציונים טובים בבית הספר מצ'פרים את ילדיהם במתנה יפה. בחירת מתנה לילדים יכולה להיעשות הרבה יותר בקלות עם מבחר הצעצועים העצום באתר מדי-לנד. 

צעצועים לתינוקות יהיו ככל הנראה המתנה הטובה ביותר לגיל הזה:

בגיל קטן שבו התינוקות כבר מתחילים להתעניין בחפצים ואלמנטים שונים מסביבם, הם מתחילים לייצר ידע וכיף ומתחילים לזהות את הפריטים שהם יכולים לשחק וליהנות עמם. בגיל הזה מומלץ לקנות צעצועים לתינוקות ואם כבר צעצועים אז צעצועים שעוזרים ללימוד ופיתוח. כך למשל תוכלו לרכוש צעצועים מנגנים שיפתחו את החושים ויפתחו אותם לצלילים שונים, צעצועים בצבעים חמים שמרגשים ומעניינים את הילדים, צעצועי חיות ועוד. חשוב לבחור צעצועים בקפידה לשמור על ביטחונם של הילדים ולרכוש צעצועים בגודל סביר שמצד אחד יוכלו להחזיק ולשחק עם ידיהם הקטנות ומצד שני לא יוכלו להכניס לפה ולסכן אותם.

מתנות מומלצות לבנות:

עולם הצעצועים והמתנות לבנות הוא עולם בלתי נגמר. בחירת הצעצועים יהיה כמובן בהתאם לגיל הבנות ולמה טרנדי באותה תקופה. בכל שנה-שנתיים הבנות רגילות לטרנד אחר. הן גדלות מהר ויכול להיות כי בובות פרווה או בובות ברבי כבר לא יספיקו. כיום מאוד פופולרי כל מוצרי הסליים, חד קרן, בורקס, האצ'ימלס ועוד. צעצועים נוספים הנחשבים לטרנדים כיום יהיו צעצועי LOL. כמובן שיש בנות שפשוט ירצו בית בובות משלהן.

מתנות מומלצות לבנים:

אצל בנים הסיפור יהיה בדרך כלל פחות מורכב. יש את אלה שמתחברים לחיות, לדינוזאורים וכד'. יש בנים המתחברים לכלי תחבורה. אחרים מתחברים למשחקי ספורט וכדור ויש את אלה שאוהבים בובות של מותגים כמו כוח פיג'יי, סמי הכבאי, מטוסי על ועוד. בנים גם אוהבים רובוטים, משחקי הרכבה, משחקי בנייה, משחקי יצירה, לגו למיניהם ועוד. 

 

באתר מדי-לנד תוכלו למצוא מגוון רחב של משחקים וצעצועים לילדים, החל מכלי תחבורה, דרך משחקי יצירה והרכבה, צעצועים לבנות, מוצרי סליים, בובות פרווה ועוד מבחר עצום של מוצרים שתוכלו לבחור מהם, לבצע הזמנה מהירה ובטוחה דרך האתר עם משלוח עד הבית. צרו קשר באתר https://mediland.co.il או בטלפון 03-5521505 לפרטים נוספים ושירות לקוחות.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן