עבודה בגובה
קרדיט - pixabay

עבודה בגובה היא אחד מהאתגרים הגדולים של עולם הבנייה והתעשייה מזה שנים ארוכות. מצד אחד, אי אפשר לקדם פרויקטים גדולים בלי לעשות שימוש בכלים מכנים והנדסיים כמו גם באנשי צוות שעולים לגובה רב שעלול להיות מסוכן, אך מן הצד השני, בשנים האחרונות אנחנו רואים תאונות מסוכנות שבהן יש מעורבות של אנשי המקצוע שנמצאים בגובה, שלעיתים אף גבו חיי אדם. לכן, ביחד עם אנשי צוות חברת י.א.ש פרויקטים ובטיחות בע"מ אתם צריכים לבנות תוכנית בטיחות הכוללת הדרכות לבטיחות בגובה שיאפשרו לצוות שלכם לחזור הביתה בשלום מידי יום.

הדרכות בטיחות לכלל עובדי המתחם

באופן כללי, סטנדרט הבטיחות המחייב כיום את המנהלים באתרים שונים דורש הדרכות בטיחות מסוגים שונים לכל העובדים- ברמה הבסיסית ביותר הדרכת בטיחות נותנת לעובדים את גבולות הגזרה לפעילות שלהם ועוזרת להם להבין מה היא הנקודה שבה הם עלולים להיות בסכנה או לסכן אנשים אחרים. לכן, אתם בתור בעלי עסק מחויבים לקבוע הדרכות על בסיס הצרכים של העסק שלכם, על מנת ליצור חווית עבודה בטיחותית ונעימה לאנשי הצוות שלכם.

שגרת בטיחות לעובדים שעולים לגובה

כשעובדים עולים לגובה רב, בוודאי אם הם נמצאים בסביבה העירונית, רמת הסיכון בעבודה שלהם גדלה בצורה משמעותית והסכנה לחייהם יכולה להיות מיידית וממשית גם אם הם לא מודעים לכך. לכן, החשיבות של הדרכה בגובה בסיטואציות כאלה היא חשובה באופן משמעותי ויכולה אפילו להציל חיים במקרים מסוימים. האינטרס שלכם בתור בעלי עסקים הוא למצוא את העמק השווה מבחינת הצורך להשקיע זמן ומשאבים אל מול הצורך לייצר סביבת עבודה בטיחותית.

קורסים לאחראים שצריכים לנהל את האתר

בדיוק כפי שאתם מעוניינים להוציא את העובדים שלכם לקורסים להעשרה בתחום העיסוק שלהם על מנת לשכלל את כישוריהם וביצועיהם בעבודה, אתם צריכים להבטיח שגם אם יש לכם ממונה בטיחות קורס מקצועי יהיה חלק משלבי ההכשרה שהוא עובר. ההכשרה דורשת מכם תכנון והתאמה לצרכים של סביבת העבודה, אז אל תחששו לקחת את הזמן ולחפש את הפתרון הנכון ביותר לכל עובד כדי ליצור את סביבת העבודה הבטוחה ביותר לצוות שלכם.

אנשי הצוות של חברת עוגן הדרכות (י.א.ש) בע"מ עושים את כל המאמצים בשביל לייצר קורסים והכשרות בתחומי הבטיחות על בסיס שנים רבות של עבודה מקצועית ויכולים להתאים בשבילכם את הפתרונות הנכונים ביותר. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם אנשי הצוות של החברה ניתן לפנות למספר הטלפון 08-6767410.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן