השכרת חדר ישיבות
קרדיט: freepik

המקומות שנבנו על מנת לספק לכל כך הרבה פרילנסרים למיניהם חללי עבודה משותפים שבהם הם יכולים ליהנות מסיעור מוחות על כוס קפה בפינת המטבח לא נעלמות בגלל הקורונה. להפך, אפילו. הם חוזרים והם רלוונטיים מתמיד משום שבשנתיים של בידודים, סגרים ועבודה אונליין אנשים הבינו את היתרונות של חברותא, במיוחד עבור אלו שעובדים בצורה עצמאית, ואיך אפשר למקסם את השהות יחד למרות שכל אחד עובד לבד. במקום כזה כמו Mix Zone אפשר למצוא גם את החללים המשותפים שבהם יש עמדות עבודה עצמאיות, גם משרדים משותפים לעסקים ולחברות קטנות שמחפשות חלל קבוע בתוך מתחם וגם חדרי ישיבות למי שלא זקוק לכך בקביעות. כל המגוון במקום אחד.

היתרונות של עבודה במתחם

גם מי שלא אוהב חללים משותפים שמחולקים לקוביות לא אקוסטיות יודע שיש הבדל בין חברה שעובדת כך בצורה קולנית באולם מלא רעש לבין מתחם שבו כל אחד עסוק בשלו ושומר על השקט גם אם כולם נמצאים באותו שולחן. האפשרות לעבוד בצורה כזאת במעין שותפות, למרות שכל אחד פועל עצמאית על הפרויקט שלו, היא זאת שמלהיבה רבים שמבינים שיש בזה יתרונות. ראשית, החברה מדרבנת אנשים לא לבהות במסך אלא פשוט להיות פעילים. שנית, יש תמיד אפשרות להתייעץ ולשאול ולמצוא מישהו שיכול לעזור משום שברוב המקרים תגלו שבאותו מתחם עובדים בעלי מקצוע מתחומים זהים או משיקים ונהנים גם מהשכרת חדר ישיבות. שלישית, מכיוון שלא חייבים לבוא בכל יום אלא רק כשצריך או רוצים, לא מבזבזים כסף על משרד קבוע אלא שוכרים חלל עבודה בדיוק בזמן ובהיקף שצריכים. זה חסכוני לכל הדעות ומייעל את העבודה.

מתאים לכל סוג של התארגנות

מתחמי עבודה משותפים מתאימים לא רק לעצמאים אלא גם לסטרטאפים שרוצים השכרת משרדים קבועה בשעות מסוימות או בכל יום, כי הם לא רוצים לעבוד רק מהבית. החברות האלה לא מתחייבות לשכירת משרדים קבועים שגורמים להם להוציא יותר כסף ממה שצריך ולכן נוח להם יותר לקבל במקום כזה הכל מן המוכן, כולל שטחים משותפים שבהם כל המתקנים והציוד שנדרש להם, כולל מטבחון ופינת מנוחה. הפופולריות של מתחם Mix Zone נובעת גם מהמיקום שלו במקום פסטורלי שבאמת אפשר ליהנות מהיתרונות הרבים שלו לעבודה.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן