עורך דין פלילי ברמת גן
קרדיט FREEPIK

ללא עורך דין לענייני נזיקין מנוסה שיעזור במקרה של תאונת דרכים, תאונות עבודה או כל תאונה אחרת העלולה להתרחש, נפגעי תאונות עלולים למצוא את עצמם לחלוטין בגחמותיהם של חברות הביטוח אשר עשויים לשאוף למזער את סכום הכסף שהם ישלמו לכם. עורכי דין מנוסים מטעם משרד טולדנו ושות' ידאגו לייצג אתכם במקצועיות אין קץ מול כל גוף ביטוחי או ממשלתי, כדי לעזור לכם להשיג את מלא הזכויות המגיעות לכם עקב התאונה.

כיצד משפיע דירוג נכות לצמיתות על הסדר סופי של נפגעי עבודה?

ממצא של נכות לצמיתות יכול להשפיע באופן משמעותי על הסדר פיצויי תאונת העבודה שלכם. עורך דין לענייני תאונות עבודה יכול למקסם את היתרונות שלכם בתביעת תאונת העבודה בצורה הטובה ביותר. אם נפצעתם בתאונת עבודה, כל החיים שלכם עלולים להיות על כף המאזניים. פציעות חמורות מחייבות את המעסיק בתשלום כספים רציניים כדי להבטיח את הטיפול הרפואי שלכם וכדי לפצות על חוסר היכולת שלכם לעבוד, לשלם את החשבונות שלכם ולעסוק בפעילויות היומיומיות.

לאחר שהפציעה במקום העבודה שלכם התייצבה והחלימה חלקית, חיוני לעבור תהליך לקביעת דירוג הנכות הקבוע שלכם מ-0 עד 100 אחוז. דירוג זה קובע את גובה תשלומי הנכות החודשיים שלכם. זה משהו שחברת ביטוח חמדנית מעדיפה לא לעשות, ולכן זה כל כך חשוב שיהיה עורך דין מקצועי ואסרטיבי שייצג אתכם בזמן כו קריטי עבורכם.

עורך דין מומחה לתאונות דרכים יוודא שזכויותיכם מיושמות

תאונות דרכים עלולות לגרום לנזק חמור לגופכם כולל כוויות, עיוותים, נכות לצמיתות, פגיעה מוחית, נזק לאיברים ופציעות אחרות. ייתכן שגם הרכב שלכם זקוק לתיקון או להחלפה מלאה. כקורבן, מגיע לכם לקבל פיצוי על הנזקים הללו. עורך דין מומחה לתאונות דרכים יסביר לכם את תהליך התביעות.

פניה לעורך דין נזקי גוף לאחר תאונת דרכים יכולה לעזור לכם לוודא שתקבלו את כל הזכויות המגיעות לכם מהתביעה. עורך דין לתאונות לדרכים אוסף את כל המידע הרלוונטי וכן מתייעץ עם מומחים אחרים כדי להרכיב עבורכם תיק חזק על מנת לנהל משא ומתן להסדר עם חברות הביטוח הן בתוך אולם בית המשפט והן מחוצה לו.

בנוסף, ייתכן שנפגעי תאונות לא יהיו מודעים לזכויותיהם לאחר תאונת דרכים וחברות הביטוח ינסו לנצל זאת לטובתן. הם ינסו לגרום לכם להודות באשמה או לבסס בדרך אחרת רשלנות כדי להוריד או לדחות את התביעה שלכם. משרד עורכי דין טולדנו ושות' ידאגו לוודא כי לא תפלו שולל מול חברות הביטוח, ותקבלו את כל מה שמגיע לכם לאחר התאונה.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן