קרדיט PIXABAY

תושבי ירושלים והסביבה שמעוניינים לשכור את שירותיו של עורך דין מומחה ומוסמך. אשר מטפל בתיקים בנושאים אזרחיים ומסחריים. החיפוש שלכם אחר העורך דין המושלם הגיעו לקיצם. בזכות משרד עורכי הדין דרוטמן. המספקים לכם את המעטפת הרחבה של כל השירותים המשפטיים, שתזדקקו אליהם. משירותים של כתיבת צוואות, הענקת ייפוי כוח מתמשך, תרגום נוטריון לאנגלית, הכשרת מסמכים ועוד.

ייפוי כוח מתמשך ירושלים

ייפוי כוח מתמשך הינה פעולה הנעשית על ידי עורך דין מומחה. אשר מטרתה לספק הרשאה דומה לאפוטרופוסיות, עבור אנשים שזקוקים לאדם חיצוני ( בדרך כלל קרוב משפחה ממדרגה ראשונה), שייטפל ויקבל החלטות במגוון תחומים בחייהם. תחומיים הכוללים:
– ניהול כספים
– בחירה בטיפול ומוסדות רפואיים
– חתימה על מסמכים שונים
– תשלום הוצאות שותפות ועוד

כל זאת על מנת שאנשים שאיבדו את יכולת התפקוד, יוכלו להעביר את הסמכות על חייהם לאדם שהם יכולים לסמוך עליו. אדם שישרת את האינטרסים שלהם על הצד הטוב ביותר ובהתאם לרצונם. אם אתם גרים בירושלים וזקוקים לשירות שכזה, השירות של משרד עורכי הדין דרוטמן ל- ייפוי כוח מתמשך ירושלים הינו פתרון יעיל וחיוני למצבכם.

עורך דין צוואות ירושלים

עורכי דין לצוואות מתמחים בחתימה, כתיבה, אישור וכל פעולה נוספת שקשורה לצוואות. כמו למשל במקרים של אי הסכמה אודות החלוקה המתוארת בצוואה כלשהי. אם אתם גרים בירושלים והסביבה ומעוניינים להסדיר את הנושא הכספי, לאחר שתגיעו לגיל 120. פנייה לעורך דין צוואות ירושלים היא הבחירה הטובה והמושכלת ביותר שאתם יכולים לקבל.

נוטריון תרגום לאנגלית

נוטריון שמתמחה בתרגום לאנגלית הוא סוג של עורך דין, שעבר את ההסמכה הנדרשת על מנת לתרגם מסמכים חשובים שונים לאנגלית. בדרך כלל מדובר בשירות שמספקים עורכי דין אזרחיים, במטרה לעזור לכם לקחת מסמכים שחשובים מסיבות שונות ולתרגמם לאנגלית. בדרך כלל על מנת שגוף כלשהו בחוץ לארץ יכיר באותם מסמכים. המסמכים שיכולים להיות רלוונטיים לנוטריון תרגום לאנגלית:
– חוזים
– דפי תלושי משכורות
– תעודת בגרות
– תעודות של תארים מהאוניברסיטה
– צוואות ועוד

דרוטמן – מומחים לצוואות וייפוי כוח

משרד עורכי הדין דרוטמן בהנהלתו של דוד דרוטמן, הינו משרד עורכי הדין המקצועי והטוב ביותר בירושלים, לטיפול בתיקים מסוגים כגון: תביעות אזרחיות, תביעות מסחריות, ייפוי כוח, דיני מקרקעין, ירושות וצוואות, חוזים מסחריים ועוד. המשרד שלנו ממוקם בבית שמש, ומזמין  אתכם ליצור קשר כבר היום במספר הטלפון 02-9951877 או בנייד 050-6425947.

 

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן