הראשון בניקיון: מובילים בתחום הניקיון בישראל
קרדיט pixabay

הרצפה שלנו, בבית או בעסק, מכסה את רוב חלל הבית. ולכן הנראות שלה חשובה מאוד. ישנם סוגים רבים כמרצפות שיש, אריחים מאבן, ואפילו פרקטים. לכל אחד מהסוגים דרך ניקיון שונה, ולכן יש חובה להקפיד על כללי הניקיון הנכונים לכל סוג משטח על מנת לא להרוס את החומר. חברת הראשון בניקיון, הינה מומחית בניקיון משטחים ורצפות מסוגים שונים ביניהם גם ניקוי פרקטים, הנחשבים לסוג משטח הדורש הקפדה בניקיון, כי בתחזוקה לא נכונה אפשר להרוס אותו בקלות. בחברת הראשון בניקיון, עושים שימוש בחומרי ניקוי איכותיים, ידידותיים לסביבה ואקולוגיים, המתאימים בדיוק לאופן ניקוי פרקטים מבלי לפגוע בחומר וגרום לו לבלאי. 

הראשון בניקיון: חשוב לדעת איך לבצע ניקיון פרקטים 

ניקיון פרקטים נראה לכאורה דבר פשוט, אך מדובר בנושא כאוב. לא מעט חברות ועסקים בחרו ברצפת פרקט יפה וייחודית, אשר נגרם לה בלאי בשל תחזוקה לקויה, כאשר במרבית מהמקרים נעשה ניקיון לא בצורה הנכונה, דבר שגורם עם הזמן לבלאי, סימנים על הפרקט ועוד. חשוב להבין כי כל פרקט עשו מחומר אחר, PVC, עץ, פלסטיק ועוד. בחברת הראשון בניקיון מקפידים לבדוק מאיזה חומי הפרקט שלכם לפני כל פעולה.  דבר זה תורם רבות למניעת נזק לפרקט מאחר ולכל סוג פרקט יש את חומרי הניקוי המיועדים לו.  לכל חומר פרקט יש את חומר הניקוי המתאים לו. ברוב המקרים, פרקט יהיה עשוי מעץ אמיתי. תשומת לב רבה יש לשים לפרקט העשוי מעץ, אסור להשתמש בסוגי כימיקלים כאקונומיקה ובכמויות גדולות של מים. 

הראשון בניקיון: ניקיון פרקט רק בידי מומחים

מוטב להזמין חברת ניקיון מנוסה ובעלת ניסיון בניקיון פרקטים עבור העסק או החברה שלכם. חברת הראשון בניקיון, מכשירה את עובדיה להכיר את סוגי הפרקטים השונים, ולהתאים לכל סוג את דרך הניקיון המתאימה לו ביותר. בכל עבודת ניקיון של פרקט מומלץ להימנע משימוש בחומרי שעלולים לפגוע בו. ניקיון פרקט נכון להיעשות פעם בשבוע או שבועיים. חשוב להבין בי לאחר טיפול ראשוני הניקיון השטחי מיועד לשמירה יומיות. השאירו את העבודה למומחים. חברת הראשון בניקיון תדאג לפרקט שלכם.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן