קרדיט - PIXABAY

אחד החללים המרכזיים בבית הוא המטבח. הוא אחד מהחללים המשותפים הגדולים בבית בו מבשלים או אוכלים, כתלות בסוג המטבח. כאשר מחליטים לשפץ או לבנות מטבח יש לעבוד מול בעלי מקצוע, על מנת שכל הפרטים הנדרשים יהיו מדויקים- מבחינת איכות הבנייה, התאמה לעיצוב הבית והתאמה פונקציונלית לשימוש. בשל כך, רבים פונים אל נגר במרכז, מולו הם מתנהלים לאורך התהליך. את ביצוע ההתקשרות עם הנגר, חשוב לעשות מוקדם, במידת האפשר, על מנת למנוע עיכוב בתהליך עצמו ולדעת מראש מה העלויות הצפויות להיות עבורו. בנוסף, בעת חתימה על הסכם, יש לכלול את כל הפרטים שהוסכם שיסופקו לכם, להגדיר לוח זמנים וחלוקת תשלומים עבור העבודה. במרבית הפעמים, יש צורך בתשלום מקדמה כיון שמתבצעת הזמנת חומרים. עבודתו של הנגר מתומחרת על פי מספר מאפיינים. אחד המאפיינים המשמעותיים ביותר, הוא סוג הגמר שבוחרים- האם מדובר בצבע, פורמייקה ועוד. בנוסף, גם סוג הפרזול, כמותו וכמות המגירות הנדרשות פרויקט ישפיעו אף הם. כמובן שגם איכות החומרים, איכות וזמן העבודה והעיצוב של הפרויקט.

עיצוב ופונקציונאליות

אחד מתחומי עבודתו של נגר, הוא עיצוב ובנייה של מטבחים. בעת עיצוב, בנייה או שיפוץ של מטבח, הנדר אשר עובד עם מזמין העבודה מתאים כל שלב ובחרה אליו. כלומר,  הוא בונה באופן ייחודי לפי התנאים הספציפיים של עבודה זו- הצרכים הפונקציונליים של הלקוח, העיצוב והסגנון הרצוי, החזון, רמת השימוש במטבח וכמובן גם תנאי החלל הספציפי הזה- פינות, כניסות מים וביוב, פינות שדורשות התאמה מיוחדת ועוד. היתרון בבחירה בנגר ברור מאוד מול הזמנת מטבחים מול חברות גדולות. הנגר נותן שירות אישי, בעוד שבחברות גדולות תעזרו באיש שירות שמטפל בעוד לקוחות. באמצעות נגר, התהליך הופך להיות ייחודי ותואם בדיוק למזמין, גם מבחינה כספית.

כיון שעיצוב המטבח חשוב לא פחות מהפונקציונאליות שלו, כדאי למצוא נגר אשר פועל גם ברמה גבוהה מבחינה אסתטית, מבין את השילובים הנדרשים בין החומרים- עץ או לא עץ, סוגי חיפויים ופרזולים באופן בו הם מתכתבים זה עם זה מבחינה עיצובית לצד פונקציונאלית. ניתן למצוא בתחום עיצוב מטבחים אפשר למצוא מגוון של סגנונות – מודרני, כפרי, תעשייתי ועוד. כל אחד מסגנונות אלו, נעשה באמצעות חומרים שונים, שילובים, צבעים והדפסים שונים היוצרים יחד את העיצוב המבוקש. ולכן נגר בהרצליה אשר מבין בסוגי העיצוב ובעל ניסיון יהיה הבחירה הטובה ביותר עבור הפרויקט.

חיים שטרית הינו נגר מקצועי ובעל ניסיון רב בעיצוב ובנייה של מטבחים מעץ. בעבודתו, משתמש חיים בחומרים האיכותיים והעמידים ביותר, בעבודות פרזול חדשניות להשלמת העיצוב ומספק את שירותיו בהתאמה לחזון ולרצונות הלקוח. 

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן