Credit Canva

לא מעט מהחולים מסיימים את זמן הטיפול בבית החולים, אך עדיין זקוקים להשגחה צמודה או לכל הפחות בשעות הלילה או בשעות בהן בני המשפחה אינם נמצאים. על כן שירותי אחיות פרטיות, נותן מענה כיום למגוון חולים ומטופלים, אשר זקוקים להשגחה פרטית אך גם לפעמים עזרה ביכולת הניוד בבית, לעיתים לקבלת תרופות ולעוד מגוון רחב של פעולות שהימצאותה של אחות מוסמכת בהחלט תוכל לעזור. ובמרוץ השנים שירות זה ניתן גם דרך מגון של חברות פרטיות, והמובילה מבניהן בשוק היא לא אחרת מאשר חברת Human Test, המציעה שירותי בריאות כללים לכל סוגי המחלות והמטופלים וכמובן גם שירותי אחיות פרטיות לכל אזור בארץ.

שירות אחיות פרטיות-מקרים שכיחים

מטופלים רבים יוצאים מבית החולים עם רשימה ארוכה של פעולות חדשות שעליהם לעמוד בהן, בין אם בנטילת הכדורים ובין אם בתזונה נכונה, כאשר לא פעם הקושי לעמוד במשימות אלו נובע בעיקר ממגבלה פיזית. על כן שירות אחיות פרטיות יכול לתת מענה כיום למגוון הדרישות השונות, החל מנטילת כדורים בזמן ודאגה כי לא נלקחו כדורים מעבר לנדרש, סיוע במקרים של הזנה ובשמירה על תפריט עבור חולים הסובלים ממחלות הסוכרת למשל.

בנוסף לכך ישנם לא מעט מטופלים הזקוקים גם לעזרה בעשית הצרכים שלהם, שכן מטופלים אלו יכולים לסבול ממחלת אלצהיימר, מוגבלויות שונות ולעיתים אף חיבורים אל מכונות הנשמה. מקרים אלו דורשים לא רק שמירה על קבלת הטיפול והתרופות הייעודיות, אלא גם עזרה במישור ההיגייני של המטופל.

זה לא רק מגבלה פיזית

שירות אחיות פרטיות הוא אמנם איננו טיפול פסיכולוגי, אך לא מעט מהמטופלים ובעיקר בני הגיל השלישי חוששים מלבצע מגוון רחב של פעולות בצורה עצמאית, גם פעולות אפשריות עבורם. חשש זה נובע עקב מצב בריאותי מדרדר או מחשש אמיתי לבריאותם עקב נפילה שחווה בבית או כל מקרה דומה. לכן שירותי אחיות פרטיות ברמה מקצועית וגבוהה ניתן כיום לקבל דרך חברת Human Test, המעניקה שירותים רפואיים כוללים עבור מגוון מטופלים, החל מבדיקות תרביות דם  ועד לטיפול אחיות עד הבית.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן