כיוון פרונט חצור

לא מעט נהגים זקוקים לכיוון פרונט עבור הרכב שלהם או במילים מקצועיות יותר: כיוון של זוויות הסרנים. מדובר למעשה על טיפול שהמטרה שלו היא ליישר את הגובה של הגלגלים ביחס לכביש. גלגלים ישרים בגובה שלהם הם דבר חשוב מאוד וזאת בשל העובדה שהיא מסייעת להבטיח את הבטיחות של הרכב וכן שהגלגלים לא יתחככו בחלק כלשהו ברכב. גובה גלגלים לא מיושר יכול לגרום לאי שוויון של הלחצים על הצמיגים וכן על יציבות נהיגה לא שווה. אם אתם מעוניינים לבצע כיוון פרונט בחצור, כדאי שתבחרו במקום מקצועי שבו מבצעים את העבודה המדוברת.

איזה נזקים יכולים להיגרם לצמיגים בגלל פרונט לא מכוון?

כיוון פרונט מהווה כאמור דבר חשוב מאוד ולא רק בגין הסיבות שצוינו לעיל, אלא, חשוב מאוד להבין שאם לא מבצעים כיוון פרונט הצמיגים יכולים להישחק וזאת בשל אי כיוון של הגלגלים. אין ספק שלא מומלץ להזניח את הנושא וחשוב לזהות מהיכן בדיוק נובעת הבעיה. צמיגים שחוקים בשל סיבות שונות יכולים לגרום לרעידה בהגה או משיכה של ההגה לכיוון אחד. כמובן שכיוון פרונט יש לבצע רק במוסך מקצועי שבו יודעים כיצד לבצע את הטיפולים המדוברים. אם אתם תוהים היכן כדאי לבצע כיוון פרונט בחצור, אין ספק שעליכם לבצע בדיקה מעמיקה טרם תבחרו את המקום שבו תבצעו את הפעולה.

כיוון פרונט בחצור- כיצד תבחרו את המקום הנכון?

חשוב מאוד שתדעו כי במצב תקין שבו הגלגלים מאוזנים כל הצמיגים יהיו מסונכרנים ויסתובבו בצורה מדויקת באופן מקסימלי. אולם, אם הגלגלים לא מאוזנים בצורה מדויקת, ההגה לא יסתובב בצורה מדויקת והדבר ייצור בעיות לרבות רעידות של ההגה במהירויות שונות. לא פעם הנהג גם ירגיש שההגה מושך אותו ללא שליטה למסלול נגדי או סמוך. מכיוון שמדובר על מצב מסוכן ביותר, מיד כאשר נהג חש כי יש בעיות מעין אלה, עליו לפנות לבצע כיוון פרונט. אם אתם מחפשים את המקום הטוב ביותר לבצע בו כיוון פרונט בחצור, כדאי שתבדקו איזה מוסך ידוע כמקצועי, אמין ומנוסה בתחום זה.

בכדי לכוון פרונט בחצור באופן מקצועי, צרו קשר עם צ.ח.ר שירותי רכב.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן