מגשרת גירושין
קרדיט: canva

החלטנו שהגיע הזמן להיפרד ולהתגרש, למי כדאי לפנות?

כשזוג מחליט לפרק את התא המשפחתי שהקימו ביחד, יש לכך השלכות רבות, בראש ובראשונה במקרה שיש לזוג ילדים משותפים זו תהיה הסוגייה הכי רגישה וחשובה. אבל, ישנם כמובן עוד נושאים אחרים שחשוב לזוג לקבל הכרעות לגביו, כמו חלוקת רכוש משותף. לכן מומלץ לקבל עזרה משפטית מצד עו"ד לענייני גירושין מנוסה שיכול לתת מענה משפטי מלא ומקצועי לכל אורכו של ההליך. הוא יוכל לסייע לנו בתקופה לא פשוטה שכזו לוודא שכל זכויותינו יישמרו בצורה טובה. מי שבכל זאת בוחר שלא לקחת עו"ד גירושין לרוב מצטער על כך שכן יש עניינים רבים שרק מי שעוסק בתחום באופן שוטף יכול לתת את העצה הנכונה ולגבש אסטרטגיה מתאימה למקרה הספציפי.

התגרשנו ויש לנו ילדים משותפים, איך מסדירים את המצב?

לצערנו החלטנו שהגיע הזמן שכל אחד מבני הזוג ילך לדרכו, אך יש לנו ילדים משותפים ואנחנו רוצים לוודא שהם יפגעו כמה שפחות מכל הליך הגירושין, ולמרות השינויים עדיין ירגישו שיש להם משפחה מתפקדת. בין הנושאים שיש להסדיר בכל הקשור לילדים במהלך גירושין הם תשלומי המזונות, שתלויים ברמת ההשתכרות של בני הזוג וכדומה, וכמובן עניין חלוקת זמני השהות. כיום נקודת המוצא השתנתה כך שאם בעבר ילדים היו בחזקת אימם במרבית המקרים עד גיל 6, כיום המצב שונה לחלוטין. התפיסה כי שני ההורים שווים בגידול ילדם וכי אין סיבה שלא יחלקו אחריות הורית משותפת על הילדים, קרי חלוקה בזמני השהות עימם באופן שווה. ההבנה היא כי הילדים זקוקים במידה שווה למעורבות ולנוכחות האם והאב בחייהם. משכך, הן בעת עריכת הסכם גירושין והן במסגרת ניהול הליך משפטי התפיסה היא "אחריות הורית משותפת".

מה עושים כאשר צריך סיוע משפטי בכל הקשור למשפחה

כמובן שמלבד גירושין, ישנם נושאים חשובים רבים אשר כדאי לנו לקבל סיוע משפטי מקצועי לגביהם. נושא הגירושין הם חלק מהתחום הקרוי דיני משפחה. התחום כולל בתוכו נושאים רבים כגון נישואין וגירושין, חלוקת זמני שהות, תשלומי מזונות, אופן חלוקת רכוש, צוואות וירושות וכו'. המשותף לכל הנושאים הללו הוא שהינם אישיים, ושהצורך להתעסק בהם מבחינה משפטית מגיע לפתחנו כאשר אנו נמצאים בתקופה קשה. לכן החשיבות של עורך דין לענייני משפחה שניתן לסמוך עליו ולתת את האמון בו הוא קריטי לכל מי שזקוק לסיוע שכזה. המוטו של עורכת הדין הילה ויינטרוב הוא "גירושין לא חייבים להיות עסק מלוכלך, אני יודעת איך עושים את זה נכון". עו"ד ויינטרוב היא מומחית בתחום דיני משפחה וגירושין וכן מגשרת גירושין מוסמכת, ותשמח לסייע לכם במהלך תקופת הגירושין המטלטלת, ולתת מענה לצרכים המשפטיים שלכם.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן