קרדיט Canva

יש מי שמגיע ליהדות מאוחר ולאחר שחווה חיים אחרים שאינם מועילים לו ולכן החליט להשאיר אותם מאחוריו. יש מי שנולד למשפחה דתית והוא יודע כמה זה עוזר כאשר יש רב וקהילה תומכת, ישיבה ומקום שבו אפשר להתייעץ ולהיעזר בו גם למטרות שונות של מידע שנחוץ לו. לכל אלה קיימת ישיבה מרכזית שמרכזת מוסדות שונים בקהילה לעזרה וגם למתן מידע חיוני לכל מי שזה נחוץ לו, כמו ישיבת אור דוד שקיימת כבר חצי יובל שנים בבני ברק ומקרבת אנשים ומשפחות אל היהדות. בין היתר, הרב דניאל זר מלמד כיצד אפשר להתגבר על משברים שונים ומסביר על דרכים שבהן אפשר להתחזק ולהיטהר ולחיות חיים יהודיים יותר. אחד הדברים החשובים הוא לדעת שכל אדם יכול לחטוא גם מבלי משים ולכן מומלץ לו לקרוא תיקון הכללי, עשרת פרקי תהלים שנקבעו על מנת להיטהר בכל פעם כזאת.

הסגולה שיש בתהלים

ספר תהלים בכלל הוא ספר מופלא שמספק לאנשים רבים נחמה והרבה כוח נפשי ותמיכה רוחנית, משום שהמילים החזקות והקדושות שיש בו עוזרות לכולם להתפלל ולבקש על עצמם ועל יקיריהם, ואף לעזור למי שחפץ בכך. במובן זה, קריאת תהילים יומית מומלצת לכולם בכל יום וגם בהזדמנויות מיוחדות שבהן אנחנו רוצים להתפלל לרפואת מישהו ולשפר את הפרנסה שלנו, כתפילה שעוזרת בוודאות לכל מצב כזה לאחר התכוונות מלאה וישירה מהלב. אנחנו כבר יודעים שכל תפילה עוזרת אם עושים אותה נכון, ובוודאי תפילה מספר תהלים.

שמירת שבת מקרבת אתכם לקודש

שבת קודש היא הזמן שבו אנחנו מוצאים את עצמנו הכי קרובים לקודש ולכן כל מה שנעשה נכון יועיל לנו ולחיזוק האמונה והברית שלנו עם הקב"ה. כדי לעשות זאת נכון, אפשר לדעת יותר על הלכות שבת, ומי שחזר בתשובה ועדיין אינו יודע מספיק מוזמן לשאול על כך או לבדוק באתר של ישיבת אור דוד. באתר מספק הרב דניאל זר את כל המידע ההלכתי הנחוץ ליהודים על מנת לקיים אורח חיים יהודי ואמוני ולקיים מצוות כהלכתן.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן