קרדיט Canva

חוקר פרטי בצפון מספק שירות נאמן ללקוחות פרטיים, עסקיים ואחרים. הוא בעל רישיון ממשרד המשפטים ומשיג את המידע באופן חוקי. ניתן להזמין אצלו חקירות כלכליות, פרטיות, אישות ואחרות. בסוף כל אחת הוא מספק דו"ח מפורט. חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רלוונטי.

חוקר פרטי בצפון – השגת חומר בדרכים מגוונות

חוקר פרטי בצפון משיג את המידע המבוקש בשיטות שונות. כל אחת תואמת לסוג החקירה המבוקשת. כך על ידי חיפוש במאגרי מידע, באמצעות מעקבים רגליים ורכובים, תצפיות בנקודות נבחרות, התקנת מצלמות זעירות ומכשירי הקלטה במבנים ועוד. הוא עושה שימוש במצלמות, משקפות, מכשירי הקלטה ובאמצעים מקובלים אחרים. במקרים נדרשים, הוא אף משתמש בתחפושות המסתירות אותו בתוך ציבור מסוים. המידע מושג באופן חוקי מאחר ועליו לשמש כראיות בעת תביעות. מעבר לכך, שהשגת מידע שלא על פי החוק עלולה לסבך את החוקר בתלונות על עבירות פליליות. חקירות כלכליות נועדו לאיסוף מידע על חייב לבנק, על אדם המתחזה לנכה מול חברת ביטוח, על שותף פוטנציאלי לעסק, מידע מסוים הנדרש לחברה על מתחרתה ועוד. חקירות אישות נדרשות לרוב לגילוי בגידות אפשריות, בחשד להסתרת רכוש משותף ועוד.

שימוש במידע שהושג

הדו"ח המוגש כולל פרטים רבים שמוצגים בכתב, בתמונות, בסרטונים, בתמלילים של האזנות סתר ועוד. המידע יכול לשמש כל אחד להחלטות ופעולות שונות כולל אסטרטגיות. כך, להימנע מכניסה למיזם משותף מול הנבדק – או ההיפך. בנק יכול להחליט על עיקול נכסים שנמצאו בבדיקת על הלקוח, המוסד לביטוח לאומי יכול לסרב למתן קצבת נכות ועוד. גם חשדות שהתבדו עקב החקירה מועילות לגיבוש מסקנות.

שירות מחברה בעלת שם

חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ, שירותים נלווים נוספים, דו"ח ממצא, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחות בתחום, ממתן שירות איכותי ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת אצלם לטובת נוספים.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן